نتیجه اقدامات ستاد سفرهای نوروزی باید آرامش مردم در سفر باشد
نتیجه اقدامات ستاد سفرهای نوروزی باید آرامش مردم در سفر باشد

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر نظارت جدی بر اماکن اقامتی و مسافرپذیر، گفت: نتیجه اقدامات دستگاه‌های مسئول در حوزه سفرهای نوروزی باید آرامش مردم در سفر باشد. عابدین خرّم در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی، با قدردانی از کمیته‌های فعال این ستاد و گله‌مندی از کمیته‌های نیمه‌فعال، گفت: کمیته نظارت مسئول ارزیابی […]

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر نظارت جدی بر اماکن اقامتی و مسافرپذیر، گفت: نتیجه اقدامات دستگاه‌های مسئول در حوزه سفرهای نوروزی باید آرامش مردم در سفر باشد.

عابدین خرّم در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی، با قدردانی از کمیته‌های فعال این ستاد و گله‌مندی از کمیته‌های نیمه‌فعال، گفت: کمیته نظارت مسئول ارزیابی عملکرد سایر کمیته‌ها و دستگاه‌های مسئول است و این کمیته باید فعال‌تر شود.
 
وی با تأکید بر اینکه پاسخ‌گویی همه دستگاه‌ها الزامی است، افزود: نظارت بر مکان‌های اقامتی و مسافر‌پذیر باید ضمانت اجرایی داشته باشد و تمام مصوبات به فرمانداران ابلاغ شود.
 
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مراکز اقامتی کاملا باید منطبق بر شیوه‌نامه‌های بهداشتی باشند، افزود: یک حرکت جمعی برای اعلام هشدارهای بهداشتی و ایمنی لازم است تا بعد از تعطیلات دچار افزایش آمارهای کرونا نباشیم.
 
وی درخصوص آماده‌سازی مدارس برای اسکان مسافران نیز گفت: با توجه به اهمیت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، صرفاً تعداد محدودی از مدارس برای پذیرش قشر ارزشمند فرهنگی آماده شود.
 
خرّم همچنین اهتمام جدی جمعیت هلال احمر برای پیش‌بینی تمهیدات لازم در ایام عید نوروز، نظارت بر فعالیت مستمر عابربانک‌ها و حساسیت دستگاه‌های مسئول برای حفاظت از حریم رودخانه‌ها و منابع طبیعی را مورد تأکید قرار داد.