استقرار ستاد خدمات سفرهای نوروزی در استانداری
استقرار ستاد خدمات سفرهای نوروزی در استانداری

همزمان با آخرین روز سال، ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی آذربایجان‌ شرقی به ریاست استاندار و با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و اعضای کمیته‌های تخصصی در محل استانداری مستقر شده و هدایت اقدامات موردنیاز برای سفرهای ایمن گردشگران و اهالی استان را برعهده دارد. عابدین خرّم پیش‌از‌ظهر امروز ضمن حضور در ستاد مذکور، […]

همزمان با آخرین روز سال، ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی آذربایجان‌ شرقی به ریاست استاندار و با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و اعضای کمیته‌های تخصصی در محل استانداری مستقر شده و هدایت اقدامات موردنیاز برای سفرهای ایمن گردشگران و اهالی استان را برعهده دارد.

عابدین خرّم پیش‌از‌ظهر امروز ضمن حضور در ستاد مذکور، ضمن نظارت بر وضعیت تردد در جاده‌های استان از طریق دوربین‌های نظارتی، گزارشی از وضعیت مراکز اقامتی، اقدامات پلیس راه، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز عمومی، برف‌روبی مسیرهای شهری و جاده‌ای پس از بارش روز گذشته، آمادگی تیم‌های امداد و نجات و مراکز اورژانس را دریافت و دستورهای لازم را صادر کرد.

وی همچنین در تماس با معاونان وزرای کشور و میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، گزارشی از میزان مسافران ورودی به استان و آمادگی برای خدمت‌رسانی به ایشان را ارائه کرد.