نمایندگان فوتبال استان در لیگ مناطق ؛ از صعود تا سقوط
نمایندگان فوتبال استان در لیگ مناطق ؛ از صعود تا سقوط
* نمایندگان استان آذربایجان شرقی در طول رقابت های لیگ مناطق در تمام رده های سنی در هفته های پایانی حاضر شدند تا تکلیف صعود یا سقوط مشخص گردد. بغیر از رقابت های نونهالان ، نمایندگان استان در مابقی رده های سنی موفق به صعود و کسب سهمیه در هفته های پایانی این رقابت ها شدند و تیم آرکا فوتبال با دو سهمیه در رده های سنی جوانان و 18 سال بیشترین تعداد سهم را از آن خود نموده است. در این یادداشت نگاهی به شرایط تیم ها و نتایج خواهیم داشت *

قلم پرس || حامد پناهی- سرویس ورزشی : هفته های نهایی مسابقات فوتبال در سطح لیگ مناطق کشور برگزار گردید که نمایندگان استان آذربایجان شرقی نتایج متعددی اعم از صعود به مرحله بعدی و سقوط به مراحل پایین تر را در کارنامه های خود ثبت کردند.

 

مسابقات مناطق جوانان : صعود آرکا فوتبال ، ناکامی فجر اردم

در هفته پنجم از گروه اول این رقابت ها تیم آرکا فوتبال تبریز با برتری ۲-۰ مقابل تیم سرخ جامگان مشگین شهر با گل های حامد غفاری و امیرحسین غفارزاده موفق شد بعنوان دومین تیم به مرحله بعدی صعود نماید. بازیکن برتر میدان در این بازی رضا ابراهیم زاده از تیم آرکا فوتبال بود.

در پنجمین هفته از گروه دوم نیز تیم فجر اردم تبریز مقابل تیم مقاومت آستارا نتیجه را ۲ بر ۱ واگذار نمود و از صعود به دور بعدی این رقابت ها بازماند.

 

مسابقات مناطق امید : صعود قطعی مس ، حذف مهدیه

در هفته چهارم این رقابت ها تیم مس سونگون که رده اول جدول قرار داشت مقابل تیم مهدیه تبریز صف آرایی کرد که نتیجه این بازی تساوی بدون گل شده، صعود مس قطعی گردیده و حذف مهدیه بعنوان تیم رده آخر نهایی شد. این هفته تیم درب معتقد ارومیه که در رده سوم قرار دارد در استراحت بسر می بُرد.

 

مسابقات مناطق ۱۸ سال : صعود قطعی آرکا فوتبال

در هفته پنجم از گروه اول این رقابت ها تیم آرکا فوتبال تبریز با برد یک بر صفر مقابل تیم نوین سرخپوشان زنجان با تک گل صدرا باقری موفق شد تا صعود خود به مرحله بعدی را قطعی نماید.بازیکن برتر میدان در این بازی امیر رضا ناموری از تیم آرکای تبریز بود.

 

مسابقات مناطق نوجوانان : سقوط قطعی فولاد ظفر بناب ، بازی اردبیل و ارومیه نیمه تمام ماند

در پنجمین هفته از گروه اول این مسابقات تیم فولاد ظفر بناب که سقوط خود را حتمی کرده بود در مقابل تیم قیام ابهر زنجان حاضر نشد و نتیجه این بازی به نفع تیم زنجانی ۳ بر صفر اعلام گردید. بازی تیم های اروم باختر و صبای اردبیل که با نتیجه ۲ بر ۱ به نفع تیم صبای اردبیل در جریان بود به دلیل حواشی پیش آمده نیمه تمام ماند و تصمیم آن به رای کمیته انضباطی موکول شد.

 

مسابقات مناطق نونهالان : آذر تلاش با استراحت در رده نخست

در هفته چهارم گروه اول این مسابقات تیم آذر تلاش که رده سوم جدول با ۶ امتیاز و ۳ تفاضل قرار دارد، این هفته در استراحت بود تا برای دیدار بعدی مقابل شهدای گمنام اردبیل و نهایی کردن صعود خود آماده تر ظاهر شود. آذرتلاش بعنوان یکی از مدعیان صعود در این گروه قرار دارد.

 

برگزاری دیدارهای مناطق در رده های سنی مختلف، علاوه بر کسب سهمیه و صعود به مراحل بعدی ، ایجاد انگیزه در بین بازیکنان و کادر فنی ، موجبات رشد باشگاه های متعدد و ایجاد انگیزه در میان دوستداران فوتبال علی الخصوص استعدادهای آن دارد تا در سطوح استانی و کشوری شرایط حضور تیم های متعدد بخصوص تیم های شهرستانی را فراهم آورد. امید که در با همت فوتبالدوستان استان دوباره شاهد کسب نتایج بهتر و اعتلای فوتبال خطه آذربایجان گردیم.

 

انتهای پیام/