مرکز ارتباطات مردمی و پاسخ‌گویی برخط سامانه ۱۱۱ در آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد
مرکز ارتباطات مردمی و پاسخ‌گویی برخط سامانه ۱۱۱ در آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد

در آستانه دومین سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی، مرکز ارتباطات مردمی و پاسخ‌گویی برخط سامانه ۱۱۱ با حضور استاندار آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد. عابدین خرّم با حضور در مرکز ارتباطات مردمی دولت، سامانه ۱۱۱ را یکی از راه‌های ارتباطی مردم با دولت و رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: این سامانه […]


در آستانه دومین سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی، مرکز ارتباطات مردمی و پاسخ‌گویی برخط سامانه ۱۱۱ با حضور استاندار آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد.

عابدین خرّم با حضور در مرکز ارتباطات مردمی دولت، سامانه ۱۱۱ را یکی از راه‌های ارتباطی مردم با دولت و رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: این سامانه از امروز برقرار بوده و از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۲۱:۳۰ آماده پاسخ‌گویی به تماس‌های شهروندان و مردم عزیز استان است.

وی خاطرنشان کرد: تدبیری اندیشیده شده که مردم بدون ترافیک بتوانند تماس گرفته و مسائل خود را مطرح کنند.

استاندار آذربایجان شرقی درخصوص برپایی میزهای خدمت ادارات نیز گفت: در کنار این سامانه، از امروز در ۲۹ نقطه استان که عمدتا شامل دستگاه های اجرایی و ادارات کل است، میز خدمت و ارتباط با دولت با حضور معاونان وزرا و نمایندگان تام‌الاختیار آنها برقرار می‌شود که شهروندان می توانند به صورت حضوری مراجعه کرده و مسائل و مطالبات خود را مطرح کنند.

وی تاکید کرد: در دو روزی که رئیس جمهور در استان حضور دارند، مردم می توانند از طریق این سامانه ارتباط برقرار کرده و ارزیابی مسئولان نیز براساس پاسخ‌گویی به درخواست‌های مردم انجام می شود.

خرّم تصریح کرد: همچنین مردم اگر شکایتی داشته باشند می توانند مطرح کنند که نهایتا همه این موارد جمع بندی و پایش شده و پاسخ‌گویی به موقع انجام خواهد گرفت.