برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی مدیران صنعت آب وبرق به میزبانی شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی
برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی مدیران صنعت آب وبرق به میزبانی شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی مدیران صنعت آب وبرق به میزبانی شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی مدیران صنعت آب و برق آذربایجان شرقی، با میزبانی شرکت آب وفاضلاب استان، در مجتمع آبرسانی شهید لشگری شهرستان کلیبر برگزار شد. در جشنواره ورزشی مدیران صنعت آب و برق استان که با حضور دبیر شورای […]



برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی مدیران صنعت آب وبرق به میزبانی شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی

هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی مدیران صنعت آب و برق آذربایجان شرقی، با میزبانی شرکت آب وفاضلاب استان، در مجتمع آبرسانی شهید لشگری شهرستان کلیبر برگزار شد.

در جشنواره ورزشی مدیران صنعت آب و برق استان که با حضور دبیر شورای مرکزی ورزشی و مسئول هماهنگی امور ورزشی صنعت آب و برق وزارت نیرو ، مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب، آب منطقه ای و توزیع برق استان همچنین توزیع برق تبریز،  تولید برق تبریز، تولید برق سهند، فرماندار هوراند  برگزار شد،  شرکت کنندگان در رشته‌های مختلفی از جمله کوهنوردی، دارت، مچ اندازی، طناب کشی، فوتبال و پنالتی به رقابت پرداختند.
دکتر حسین زاده، دبیر شورای مرکزی ورزشی و مسئول هماهنگی امور ورزشی صنعت آب و برق وزارت نیرو، ضمن تشکر از میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، توجه به ورزش و سلامتی کارکنان از اولویت‌های اصلی وزارت نیرو دانست.
وی با تأکید بر ضرورت توجه به سلامت کارکنان گفت ورزش عاملی برای رهایی از استرس و خستگی و حتی از بیماری‌ها است اما متاسفانه سرانه  ورزش کارمندان دولت  بسیار کم است.
وی افزود چنین برنامه هایی باید چندین بار در سال اجرا شوند و مدیران عامل باید ورزش کارمندان خود را در اولویت قرار دهند البته زیرساخت‌های صنعت آب و برق استان آذربایجان شرقی چه از نظر شاخص های توسعه و چه از نظر ورزش در وضعیت رو به رشدی قرار دارد و در حال تبدیل شدن به الگویی برای سایر استان ها است.
مهندس خانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این مراسم ، هدف از برگزاری جشنواره را افزایش نشاط و روحیه میان کارکنان صنعت آب و برق برشمرد و گفت اینچنین برنامه هایی موجب افزایش روحیه و کاهش فشار کاری، رفع یکنواختی کار میشود.
در پایان این جشنواره فرهنگی  ورزشی ، مدیریت تولید برق آذربایجان و توزیع برق تبریز به صورت مشترک به مقام نخست دست یافتند ، و همچنین توزیع برق آذربایجان به مقام  دوم و آب منطقه ای به مقام سوم دست یافتند.