توسعه ورزش همگانی از برنامه‌های شورای ششم است
توسعه ورزش همگانی از برنامه‌های شورای ششم است
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تبریک ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر گفت: رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت جایگاه کارگر تاکید کردند و بر رفع مشکلات فعالان این حوزه تاکید داشتند.

به گزارش قلم پرس،  حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: روز ملی شوراها را خدمت همکاران عزیز در شورای ششم شهر که در راه خدمت به شهروندان تلاش بسیاری دارند تبریک عرض می‌کنم.

وی با گرامیداشت هفته سلامت و آرزوی موفقیت برای فعالان این حوزه افزود: هفته معلم، سالروز شهادت دکتر مطهری را که توسط گروهک فرقان به شهادت رسید، گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام برگی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضایعه درگذشت خیر تبریزی طی روزهای اخیر تصریح کرد: درگذشت خیر نامی شهر، مرحوم حاج سیفعلی نامور که عمر خود را صرف خدمت به مستضعفان و محرومان کرد، ضایعه دردناکی بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: همچنین سالگرد شهادت شهید زوار جنتی و شهید صادق عدالت اکبری را نیز تسلیت عرض می‌کنم.

وی یادآور شد: در روزهای گذشته توحید سیفی خبرنگار جوان تبریزی که یکی از محبان اهل بیت (ع) بود فوت کردند که فقدان این عزیز را خدمت اصحاب رسانه شهر و هیئتی‌های تبریز تسلیت می گویم.

حجت الاسلام برگی شناسایی و ترمیم اماکن ورزشی تخریب و رها شده را موجب افزایش ۳۵ هزار متر مربعی سرانه ورزشی شهر تبریز دانست و گفت: توسعه ورزش همگانی بخصوص در مناطق محروم از برنامه های شورای ششم در حوزه ورزش است.

انتهای پیام/