تلاش می‌کنم همان اخباری سابق برای تراکتور شوم / حتی زمانی که در تیم سایپا بودم فکر و ذکرم با تیم تراکتور بود
تلاش می‌کنم همان اخباری سابق برای تراکتور شوم / حتی زمانی که در تیم سایپا بودم فکر و ذکرم با تیم تراکتور بود
دروازه‌بان تیم تراکتور گفت: طبیعی است دوری از فوتبال عواقبی دارد اما تلاش می‌کنم که همان اخباری 2 سال پیش برای تراکتور شوم و از آقای داریوش اسفندیاری مربی دروازه‌بانانتراکتورسازی هم تشکر می‌کنم که خیلی برای رسیدن من به مرز آمادگی کمک کرده

به گزارش قلم پرس، محمدرضا اخباری در برنامه تلویزیونی موج فوتبال اظهار داشت: من ۲ سال بسیار خوب را در تیم تراکتورسازی داشتم و بعد از اتمام قرارداد سربازی‌ام، چون با تیم سایپا قرارداد داشتم باید به این تیم باز می‌گشتم. خیلی تلاش کردم که رضایت نامه‌ام را از تیم سایپا بگیریم و همچنان در تیم تراکتورسازی حضور داشته باشم، اما موفق نشدم و با تیم سایپا فوتبالم را ادامه دادم.

وی افزود: حتی زمانی که در تیم سایپا بودم فکر و ذکرم با تیم تراکتور بود. من از تیم تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شدم و در باشگاه‌های آسیا نیز از گروه خود صعود کردیم و سال‌های بسیار خوبی را در تیم تراکتورسازی داشتم.

وی در مورد علت کم بازی کردنش در سایپا و عدم درخشش در این تیم گفت: من در تیم تراکتورسازی مصدومیت جزیی داشت که در تیم سایپا تشدید یافت و کادر پزشکی این تیم نیز نتوانست مرا درمان کند. در پایان فصل گذشته از باشگاه سایپا خواستم که برای درمان پایم به اسپانیا بروم، اما با این موضوع مخالفت کردند و همین موضوع سبب شد که بین من و باشگاه فاصله افتد و در نیم فصل اول هم به من فرصت بازی ندادند و در نهایت رضایت‌نامه خود را برای حضور در تیم تراکتورسازی گرفتم.

اخباری تصریح کرد: می‌دانستم دیر با زود به تیم تراکتورسازی باز خواهم گشت و از طرفی هم دوست نداشتم در هر تیمی بازی کنم و خیلی خوشحالم که در تبریز حضور دارم و هیچ ‌وقت محبت مردم آذربایجان و هواداران تیم تراکتورسازی را فراموش نمی‌کنم.

البته من قصد داشتم در یک تیم اروپایی بازی کنم و حتی پیش نویس قراردادم هم نوشته شده بود، اما بعد از تماس آقای زنوزی لحظه‌ای درنگ نکرده و با تیم تراکتورسازی قرارداد بستم.

اخباری در مورد اینکه چرا درخشش سابق را ندارد، گفت: طبیعی است دوری از فوتبال عواقبی دارد اما تلاش می‌کنم که همان اخباری ۲ سال پیش برای تراکتور شوم و از آقای داریوش اسفندیاری مربی دروازه‌بانانتراکتورسازی هم تشکر می‌کنم که خیلی برای رسیدن من به مرز آمادگی کمک کرده و باید عنوان کنم روزی که برای اولین بار روی نیمکت تیم تراکتورسازی نشستم دلم گرفت، زیرا من ۲ سال دروازه‌بان ثابت تراکتور بودم اما برای من موفقیت تیم مهم‌تر از بازی کردنم بوده و در آن هفته‌ها هم تیم خوب نتیجه می‌گرفت.

دروازه‌بان تیم تراکتور تصریح کرد: ‌ قرارداد من با تیم ۴ و نیم ساله است و اکثر بازیکنان هم قرارداد طولانی مدت دارند و این نشان از سیاست آینده‌نگری باشگاه تراکتور دارد و فرق باشگاه خصوصی با دولتی در اینجا مشخص می‌شود و دفعه قبلی زمانی که در تیم تراکتور بودم همه سیاست‌های باشگاه یک ساله بوده و کسی برای تیم دل نمی‌سوزاند.

وی خاطرنشان ساخت: همه بازیکنان تیم در بازی مقابل پرسپولیس هم قسم شده بودیم که برابر این تیم به پیروزی برسیم تا هواداران خود را خوشحال سازیم و با وجود اینکه موقعیت‌ها خوبی داشتیم، بدشانس بوده و به نتیجه مساوی رضایت دادیم.

اخباری اضافه کرد: در بازی مقابل پارس‌جنوبی و در  حضور هواداران تیم به دنبال پیروزی هستیم و تلاش می‌کنیم سهمیه باشگاه‌های آسیا را کسب کنیم و ان‌شاءالله این بازی را به سود خود به اتمام می‌رسانیم و هواداران پرشور تراکتورسازی را شاد خواهیم کرد.