مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حوزه منطقه ۱۰ تبریز
مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حوزه منطقه ۱۰ تبریز

مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حوزه منطقه ۱۰ تبریز شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اهتمام جدی برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در حوزه این منطقه خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی در جلسه شورای معاونان منطقه با تاکید بر اینکه پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز با آگاه سازی های مستمر شهرداری، […]




مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حوزه منطقه ۱۰ تبریز

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اهتمام جدی برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در حوزه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی در جلسه شورای معاونان منطقه با تاکید بر اینکه پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز با آگاه سازی های مستمر شهرداری، اجرای قوانین و فراهم سازی زمینه برای تغییر رویکرد شهروندان انجام می شود اظهار کرد: نوع نگاه مدیریت شهری به سطح حوزه منطقه ۱۰  بر مبنای ضوابط منحصر به‌فرد شهرسازی و معماری است و در این راستا، هرگونه ساخت و ساز مغایر با ضوابط و قوانین، برخورد و مقابله با این اقدامات را در پی خواهد داشت.

وی افزود: نباید به هیچ وجه با تخلفات ساختمانی مماشات نمود و با تمام توان جهت پیشگیری و مقابله با این پدیده مخرب شهری اقدامات قانونی را اعمال و نظارت‌های پیشگیرانه را سرلوحه امور قرار خواهیم داد.

زارعی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۰ تلاش دارد تا با سیاست های همه جانبه ساخت و سازهای غیرمجاز را به حداقل ترین میزان ممکن کاهش داده و تمایل و رغبت شهروندان را برای اخذ مجور و ساخت سازهای اصولی با نظارت کارشناسان را افزایش دهد تصریح کرد: بی شک شهروندان با رعایت قوانین و ضوابط موجود، ضمن همراهی و مشارکت با شهرداری از بروز تخلفاتی اینچنین که در نهایت منجر به قلع و قمع می‌شود، جلوگیری می‌کنند.

شهردار منطقه ۱۰ رویکرد جدی این منطقه مبنی بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز را یادآور شد و افزود: این منطقه بر روند ساخت و سازها نظارت مستمر داشته و با هر گونه تخلف در این زمینه با جدیت برخورد می کند.