کارگران نمونه شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی  تجلیل شدند
کارگران نمونه شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی  تجلیل شدند

کارگران نمونه شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی تجلیل شدند از کارگران نمونه شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی طی مراسمی تجلیل شد. آئین تجلیل از کارگران نمونه شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاونین و مدیران این شرکت برگزار گردید. خانی مدیرعامل آبفای استان در این مراسم از زحمات کارکنان […]



کارگران نمونه شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی تجلیل شدند

از کارگران نمونه شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی طی مراسمی تجلیل شد.

آئین تجلیل از کارگران نمونه شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاونین و مدیران این شرکت برگزار گردید.
خانی مدیرعامل آبفای استان در این مراسم از زحمات کارکنان شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی  که در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند، تقدیر کرد.
وی خدمات شبانه روزی کارگران وکارکنان در تحقق اهداف سازمانی را قابل تقدیر دانسته و گفت: راز موفقیت شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی در پیشبرد اهداف سازمان  متاثر از کار تیمی است و موفقیت در این بخش ها نیز از این مهم تاثیر می پذیرد.
خانی  ادامه داد: موضوع کار و کارگران و تلاش در جهت پیشبرد اهداف شرکت آب و فاضلاب  بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.
وی اظهار کرد:  تقدیر از همکاران، به منظور ایجاد انگیزه کاری و  هم بیانگر دیده شدن زحمات آنان است و  اگر در بعضی از عملکردها  با تذکرات جدی کاری روبرو می‌شوند حاکی از این موضوع است که  در خصوص انجام امور محوله به نحو احسنت نیز مورد تقدیر و تشکر قرار خواهند گرفت.
مدیرعامل آبفای استان تاکید کرد : افزایش راندمان کاری، رعایت تمام نکات ایمنی و بهداشتی، رعایت اصول اخلاقی، تعهد به کار و همچنین رضایت مدیر واحد از جمله معیارهای انتخاب کارگر نمونه بوده است.
در پایان این آیین از ۴۳ نفر از کارگران نمونه شرکت آب وفاضلاب استان، تقدیر به عمل آمد.