مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی:   امسال انقلاب بزرگی در حوزه آبرسانی روستایی رقم می‌خورد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی:   امسال انقلاب بزرگی در حوزه آبرسانی روستایی رقم می‌خورد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی: امسال انقلاب بزرگی در حوزه آبرسانی روستایی رقم می‌خورد خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: با اضافه شدن ۲۱۰ روستا به لیست روستاهایی که قرار بود امسال آبرسانی شوند، انقلاب بزرگی در حوزه آبرسانی روستایی انجام می‌شود. محمد خانی عصر روز چهارشنبه در مراسم تجلیل […]



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی: امسال انقلاب بزرگی در حوزه آبرسانی روستایی رقم می‌خورد

خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: با اضافه شدن ۲۱۰ روستا به لیست روستاهایی که قرار بود امسال آبرسانی شوند، انقلاب بزرگی در حوزه آبرسانی روستایی انجام می‌شود.

محمد خانی عصر روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از خیرین آبرسان استان اظهار کرد: تشکیل مجمع خیرین دو سال است که در آذربایجان شرقی پایه گذاری شده و با استقبال خوبی از سوی خیرین و مردم روبرو بوده است.
وی افزود: خیرین آبرسانی امسال در سطح استان فعال‌تر می‌شوند،آبرسانی  ۲۱۰ روستای استان به صورت مشارکتی و با تامین مصالح از طرف بنیاد خیریه ابراهیمی و اجرا توسط شرکت آب وفاضلاب و روستائیان انجام می‌شود.
 خانی ادامه داد: با اضافه شدن ۲۱۰ روستا به تعداد روستاهایی که قرار بود امسال آبرسانی شوند، انقلاب بزرگی اتفاق می‌افتد؛ چراکه قصد داریم خیرین آبرسان مانند مدرسه سازی اوایل انقلاب شکل بگیرند.
وی در خصوص استفاده از ظرفیت های خیرین در جهاد آبرسانی گفت:  باتوجه‌به اینکه موضوع خیرین  طی سال‌های سال در کشور به‌عنوان یک ظرفیت بالقوه وجود داشته و با الگوگیری از این امر مجمع خیرین آب‌رسان کشور نیز شکل گرفت و توانستیم از کمک خیرین بهره ببریم.