بازدید استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز
بازدید استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز

بازدید استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز الک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی امروز در رأس هیئتی متشکل از روح الله متفکر آزاد، دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و محمد جواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس و جمعی از معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط از مدول […]



بازدید استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز

الک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی امروز در رأس هیئتی متشکل از روح الله متفکر آزاد، دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و محمد جواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس و جمعی از معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز بازدید کرد.

اعضای هیئت پس از بازدید از بخش‌های مختلف مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز، مشکلات اعتباری آن را بررسی و درباره راهکارهای حل آن تبادل نظر و گفتگو کردند.
استاندار آذربایجان شرقی:تاکنون ۵۵۰ میلیارد تومان برای بخش مایع مدول دوم تصفیه خانه هزینه شده و‌ شرکت آب و فاضلاب از این محل ۵۰۰ میلیارد تومان به پیمانکار بدهکار است. بخش لجن به عنوان مهم ترین بخش مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز در خوشبینانه ترین حالت ۲۰ تا ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. بنا بر اعلام مشاور طرح برای تکمیل و بهره‌برداری از بخش لجن مدول دوم تصفیه خانه ۲۹۰۰ میلیارد تومان هزینه لازم است که تاکنون اعتباری نیز برای آن اختصاص نیافته است.

خانی، مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی: مدول دوم تصفیه خانه تبریز برای یک میلیون نفر با ظرفیت ۲.۴ لیتر در ثانیه طراحی و اجرا شده است. این مدول ظرفیت افزایش ۳۰ درصدی را هم دارد و برای ۲۵ سال آینده تبریز کفایت می کند.بخش مایع آماده بهره برداری است.