ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در تفرجگاه بزرگ عون بن علی
ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در تفرجگاه بزرگ عون بن علی

به گزارش قلم پرس، در این دیدار بابک دانش پناه مدیر عامل سازمان عینالی ضمن ارائه گزارش کلی از فعالیت های این مجموعه اظهار کرد: مجموعه تفرجگاهی عینالی دارای موقعیت خاص جغرافیایی است که در ضلع شمالی شهر تبریز قرار گرفته و بزرگترین تفرجگاه در کلانشهرهای کشور است که همه اراضی ملی آن حفظ شده […]

به گزارش قلم پرس، در این دیدار بابک دانش پناه مدیر عامل سازمان عینالی ضمن ارائه گزارش کلی از فعالیت های این مجموعه اظهار کرد: مجموعه تفرجگاهی عینالی دارای موقعیت خاص جغرافیایی است که در ضلع شمالی شهر تبریز قرار گرفته و بزرگترین تفرجگاه در کلانشهرهای کشور است که همه اراضی ملی آن حفظ شده و طرح تفصیلی آن در محدوده شهر تبریز تعریف نشده است.
 وی افزود: در خصوص اجرای امور زیرساختی در تلاش هستیم تا با جذب اعتبارات دولتی و با همکاری نمایندگان مجلس چند پروژه سرمایه‌گذاری را طراحی و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.
 مدیرعامل سازمان عینالی گفت: با اعتبار در نظر گرفته شده برای سال آینده دو مسیر گردشگری آماده بهره برداری می شود که یکی از آنها مسیر پارک پیوند و دیگری مسیر پارک ربع رشیدی است.
وی ادامه داد: استاندار محترم آذربایجان شرقی دستوراتی را مبنی بر حل مشکلات گاز و برق تفرجگاه به مدیران ارشد استانی صادر کرده‌اند که شدیداً پیگیر این مسئله هستیم تا برای سال آینده مشکلات گاز و برق نداشته باشیم.
علی جعفری آذر فرماندار شهرستان تبریز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات عوامل سازمان در خصوص طرح های بصری و گلکاری استقبال از بهار در تفرجگاه بزرگ عینالی گفت: وجود برنامه زمانبندی شده و راهبردی در سال جدید باعث پیشرفت های پروژه‌های عمرانی و حوزه‌های اقتصادی خواهد بود که سازمان عون بن علی در این خصوص کارنامه قابل قبولی دارد.
فرماندار شهرستان تبریز از پیگیری های مستمر و مدیرعامل سازمان عینالی در خصوص روند پروژه ها و حل مشکلات زیرساختی قدردانی کرد و افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در تفرجگاه عینالی ضروری است و شهروندان باید لحظات به یاد ماندنی را در خاطرات خود ثبت کنند.
وی در پایان گفت: برای جذب گردشگران و میهمانان نوروزی باید تبلیغات گسترده ای انجام داد و با همکاری صدا و سیما این مجموعه تفرجگاهی در کل کشور شناخته شود.