توزیع ۴۰ هزار تنی آسفالت در اتوبان شهید کسایی
توزیع ۴۰ هزار تنی آسفالت در اتوبان شهید کسایی

توزیع ۴۰ هزار تنی آسفالت در اتوبان شهید کسایی سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از توزیع بیش از ۴۰ هزار تن آسفالت در اتمام آسفالت ریزی اتوبان شهید کسایی خبر داد. به گزارش شهریار، جلیل ابهری اظهار کرد: آسفالت ریزی این پروژه با هزینه بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال جهت تهیه، […]




توزیع ۴۰ هزار تنی آسفالت در اتوبان شهید کسایی

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از توزیع بیش از ۴۰ هزار تن آسفالت در اتمام آسفالت ریزی اتوبان شهید کسایی خبر داد.

به گزارش شهریار، جلیل ابهری اظهار کرد: آسفالت ریزی این پروژه با هزینه بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال جهت تهیه، حمل و پخش آسفالت تولید شده در کارخانه شهرداری تبریز انجام یافته است.

وی با بیان اینکه کنارگذر جنوبی تبریز (آزادراه شهید کسایی) کمتر از یک درصد راه‌های آذربایجان شرقی را شامل می‌شود، افزود: با اینکه اتوبان کسایی کمتر از یک درصد راه‌های آذربایجان شرقی را شامل می‌شود ولی وقوع حدود ۳ درصد از مجموع تصادفات رانندگی در این آزادراه یکی از ضروریات ساماندهی و ایمن‌سازی این مسیر از مطالبات اصلی شهروندان است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز با بیان اینکه تامین، حمل و پخش آسفالت طرح مشارکتی تعریض بزرگراه شهید کسایی توسط کارخانه تولید آسفالت سازمان در مراحل پایانی قرار دارد، خاطرنشان کرد: این آزادراه، در واقع بخشی از آزادراه تهران–تبریز را تشکیل می‌دهد که در ادامه به کنارگذر غربی تبریز (آزادراه شهید باکری) منتهی شده و در نهایت به بازرگان و از آنجا نیز به اروپا متصل می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: با مساعدت شهردار کلانشهر تبریز و تلاش تمامی دست اندرکاران آسفالت ریزی این آزاد راه به اتمام رسید.