تسریع پروژه‌های آسفالت‌ریزی با توجه به محدودیت فصل کاری
تسریع پروژه‌های آسفالت‌ریزی با توجه به محدودیت فصل کاری

تسریع پروژه‌های آسفالت‌ریزی با توجه به محدودیت فصل کاری معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های آسفالت‌ریزی گفت: با توجه به محدودیت فصل کاری و شرایط جوی پروژه های آسفالت ریزی و خدمات محله‌ای در مناطق دهگانه شهرداری تبریز باید هرچه سریع‌تر به اتمام برسند. به گزارش شهریار، سامان احمدزاده در […]




تسریع پروژه‌های آسفالت‌ریزی با توجه به محدودیت فصل کاری

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های آسفالت‌ریزی گفت: با توجه به محدودیت فصل کاری و شرایط جوی پروژه های آسفالت ریزی و خدمات محله‌ای در مناطق دهگانه شهرداری تبریز باید هرچه سریع‌تر به اتمام برسند.

به گزارش شهریار، سامان احمدزاده در جلسه شورای معاونان عمرانی مناطق که در منطقه ۶ شهرداری تبریز برگزار شد با اشاره به عملکرد هشت ماهه پروژه های آسفالت ریزی در سال جاری گفت: از ابتدای سال و طی هشت ماه گذشته حدود ۲۶۶ هزار تن آسفالت ریزی در معابر سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرا شده است و تا هدف تعیین شده فاصله کمی باقی است که باید با توجه به فصل کاری محدود با تلاش مضاعف این مهم را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: اجرای گسترده پروژه های آسفالت ریزی با هدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایط نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام میگیرد و تا بهسازی تمامی معابر ادامه خواهد داشت.

احمدزاده گفت: سایر پروژه های عمرانی کلان در دست اجرا و پروژه های مختلف رفاهی-خدماتی-فرهنگی و ورزشی نیز از پروژه های اولویت دار هستند که با توجه به فصل کاری با تسریع در عملیات اجرایی طبق موعد مقرر مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی اظهار داشت: کسب رضایت شهروندان در اجرای پروژه های عمرانی در دستور کار ما قرار دارد و امیدواریم با تکمیل پروژه های عمرانی، رضایت مردم را در بهره مندی از پروژه های تعریف شده شاهد باشیم.

احمدزاده با تاکید بر اتخاذ تمهیدات و برنامه ریزی های مناسب جهت انعکاس عملکرد عمرانی مناطق گفت: مستند سازی و اطلاع رسانی از روند عملیات اجرای پروژه ها به ویژه پروژه های کلان شهری جهت اطلاع شهروندان باید به صورت مستمر ارائه شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز با اشاره به رویکرد شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی خاطرنشان کرد: رویکرد و اولویت شهرداری تبریز تسریع در اجرای پروژه های عمرانی با بالاترین کیفیت و دقت در اسرع وقت است زیرا از یک سو ضرورت دارد عملیات اجرایی پروژه‌ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند و هزینه های گزافی برای بازسازی و بهسازی آنها صرف نشود و از سوی دیگر با تسریع در عملیات عمرانی پروژه های شهری زمینه تأمین و ارتقای سطح رفاه شهروندان و جلب رضایتمندی آنها فراهم شود.

در این جلسه معاونان عمرانی مناطق دهگانه شهرداری تبریز، گزارشات خود را در خصوص روند اجرایی پروژه های عمرانی ارائه کرده و ضمن بررسی در خصوص روند وضعیت پروژه ها اعم از سرعت اجرای پروژه و مشکلات احتمالی پیش رو، بر لزوم اجرای تسریع پروژه ها تاکید شد.