آذربایجان‌شرقی قهرمانان بزرگی به کشتی ایران معرفی کرده است
آذربایجان‌شرقی قهرمانان بزرگی به کشتی ایران معرفی کرده است

دبیر فدراسیون کشتی کشور گفت: آذربایجان‌شرقی قهرمانان بزرگی به کشتی ایران معرفی کرده است و پتانسیل بالایی در این رشته دارد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی کشور در مجمع انتخاباتی هیات کشتی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی قهرمانان بزرگی به کشتی ایران معرفی کرده است و پتانسیل بالایی در این […]



دبیر فدراسیون کشتی کشور گفت: آذربایجان‌شرقی قهرمانان بزرگی به کشتی ایران معرفی کرده است و پتانسیل بالایی در این رشته دارد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی کشور در مجمع انتخاباتی هیات کشتی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی قهرمانان بزرگی به کشتی ایران معرفی کرده است و پتانسیل بالایی در این رشته دارد.

وی در ادامه افزود: حجم فعالیت‌های رشته کشتی در ایران بسیار بالا بوده و بایستی از افراد توانمندی همچون دکتر دبیری برای پیشبرد اهداف و سربلندی کشتی استفاده کرد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با این انتخاب شاهد پیشرفت رشته کشتی در آذربایجان‌شرقی باشیم و همچون گذشته ورزشکاران بزرگی در میادین ملی و بین المللی حضور داشته باشند.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان با آرزوی سلامتی برای رئیس فدراسیون کشتی کشور تصریح کرد: سه رشته کشتی، تکواندو و وزنه برداری جزء رشته های مهم و مدال آور المپیکی کشور بوده و امیدوارم با تقویت این رشته‌ها در استان شاهد دست‌یابی به آرزوی دیرینه خود که کسب مدال طلای المپیک توسط ورزشکاران استان است، باشیم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم رئیس جدید هیات کشتی استان انتظارات موجود از کشتی استان را برآورده کنند و به موضوع شهرستان ها و کمیته ها اهمیت دهند.

ستوده نژاد در پایان گفت: از تمام کسانی که برای رشته کشتی استان زحمت می کشند و تلاش می کنند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷