۶۱۶ زندانی در سال ۱۴۰۰ از زندان‌های استان آذربایجان شرقی آزاد شدند
۶۱۶ زندانی در سال ۱۴۰۰ از زندان‌های استان آذربایجان شرقی آزاد شدند

رئیس دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته ۶۱۶ زندانی استان با استفاده از تسهیلات ویژه قانونی از زندان آزاد شدند. موسی خلیل الهی در گفت‌وگو با خبرنگاران،در راستای سیاست‌های تحولی قوه قضاییه و کاهش جمعیت کیفری استان آذربایجان شرقی با تلاش همکاران قضایی و دادستان مرکز استان سال گذشته بخشی از زندانیان استان از […]



رئیس دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته ۶۱۶ زندانی استان با استفاده از تسهیلات ویژه قانونی از زندان آزاد شدند.

موسی خلیل الهی در گفت‌وگو با خبرنگاران،در راستای سیاست‌های تحولی قوه قضاییه و کاهش جمعیت کیفری استان آذربایجان شرقی با تلاش همکاران قضایی و دادستان مرکز استان سال گذشته بخشی از زندانیان استان از طریق تسهیلات ویژه قانونی آزاد شده اند.

وی با بیان اینکه در زندان‌های استان فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی تربیتی خوبی در حال انجام  است، گفت: سال ۱۴۰۰ حدود ۶۱۶ از زندانیان استان با استفاده از تسهیلات ویژه قانونی عفو و از زندان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی به منظور اجرای سیاست‌های تحول گرایانه قوه قضاییه و تأکیدات رئیس قوه قضاییه طرح کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در دستور کار دادگستری این استان قرار دارد، تاکید کرد: به همین منظور در دوره‌های مختلف بسیاری از زندانیان با کمک نیکوکاران و استفاده از تخفیفات قانونی از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

انتهای پیام/