کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند تشکیل می‌شود
کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند تشکیل می‌شود

به گزارش قلم پرس، رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز شورای شهر تبریز اظهار کرد: به سبب تاکید بر هوشمندسازی و استفاده از علم روز در مدیریت شهری، محلی برای طرح و تصویب مسائل نیاز است. روح الله دهقان‌نژاد با اشاره به اینکه این کمیسیون در دیگر شهرهای […]

به گزارش قلم پرس، رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز شورای شهر تبریز اظهار کرد: به سبب تاکید بر هوشمندسازی و استفاده از علم روز در مدیریت شهری، محلی برای طرح و تصویب مسائل نیاز است.

روح الله دهقان‌نژاد با اشاره به اینکه این کمیسیون در دیگر شهرهای کشور نیز دایر است، خاطرنشان کرد: این کمیسیون ویژه بوده و با توجه به نیاز مجموعه تشکیل جلسه خواهد داد.

به گفته او، این طرح با رای اکثریت اعضای کمیسیون به تصویب رسیده و امیدوارم بتوانیم با رای مثبت شورا، امور مربوط به هوشمندسازی و فناوری اطلاعات را پیش ببریم.

گفتنی است، پس از بررسی این مصوبه توسط اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب رسید.

با توجه به اهمیت موضوع شفاف‌سازی و نیز در راستای تسهیل و یکپارچه سازی اطلاعات دقیق و قابل استناد، با اجماع کلیه اعضای کمیسیون تحقیق و نظارت، پیشنهاد تشکیل کمیسیون مجزا با عنوان “ کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند” مورد تصویب قرار گرفته بود.