کسب رضایتمندی شهروندان با ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات
کسب رضایتمندی شهروندان با ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات

کسب رضایتمندی شهروندان با ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر به همراه شهردار منطقه ۱۰ تبریز با حضور در کوچه تاریخی پایدار عارف ضمن اطلاع از آخرین اقدامات سنگفرش این کوچه بر تسریع عملیات اجرایی آن تاکید کرد. به گزارش قلم پرس،، غلامرضا احمدی از روند عملیات اجرایی […]




کسب رضایتمندی شهروندان با ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر به همراه شهردار منطقه ۱۰ تبریز با حضور در کوچه تاریخی پایدار عارف ضمن اطلاع از آخرین اقدامات سنگفرش این کوچه بر تسریع عملیات اجرایی آن تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس،، غلامرضا احمدی از روند عملیات اجرایی سنگفرش کوچه تاریخی بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی و چگونگی اجرای این پروژه‌ قرار گرفت.

در این بازدید احمدی ضمن قدردانی از تلاش های شهردار منطقه ۱۰ با تأکید بر تسریع اجرای پروژه مذکور و ضرورت ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده بیان داشت: مهمترین اولویت شورای شهر و شهرداری تبریز جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل هر چه سریعتر و بهره برداری مطلوب از طرح‌های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد که از این رو پروژه ها بدون تعطیلی و وقفه با سرعت در حال اجرا هستند.

وی افزود: امیدواریم با ارتقای سطح کیفی خدمات و ارائه خدمات بهینه به شهروندان در کسب رضایت شهروندان سهیم باشیم.

موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ نیز در جریان این بازدید درباره عملیات اجرایی مناسب سازی، بهسازی و سنگفرش کوچه پایدار نیز توضیحاتی ارائه کرد.