کارگرجم: باید به مجیدی و کادرش فرصت داد
کارگرجم: باید به مجیدی و کادرش فرصت داد

اکبرکارگر جم، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره داربی ۹۵ پایتخت و تقابل استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:  هر دو تیم برای یک بازی خوب آماده هستند اما این بازی حساسیت خودش را دارد. هر تیمی که به خودش مسلط‌ تر باشد و از موقعیت‌هایش استفاده کند می‌تواند عملکرد موفقی […]

اکبرکارگر جم، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره داربی ۹۵ پایتخت و تقابل استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:  هر دو تیم برای یک بازی خوب آماده هستند اما این بازی حساسیت خودش را دارد. هر تیمی که به خودش مسلط‌ تر باشد و از موقعیت‌هایش استفاده کند می‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد و پیروز داربی در این بازی باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که شرایط آبی‌پوشان پایتخت را چطور ارزیابی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: استقلال نتایج خوبی در این مدت کسب کرده است. البته آبی‌ها در بازی قبلی مقابل ذوب‌آهن باختند اما به نظر من باید به مجیدی و کادرش فرصت داد و امیدوارم استقلال و مجیدی بتوانند روز به روز نتیجه خوبی بگیرند و امتیاز از دست ندهند تا گام به گام شاهد موفقیت تیم فوتبال استقلال باشیم.

او در پاسخ به این سوال که برگ برنده استقلال در داربی پایتخت چیست؟ گفت: اگر استقلال از موقعیت‌هایش استفاده کند می‌تواند برنده بازی باشد. به نظر من  نتیجه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و بستگی دارد کدام تیم بتواند از فرصت‌های خود استفاده کند و امیدوارم شاهد یک بازی خوب و یک داربی خوب باشیم.

کارگرجم در پایان درباره شیرین‌ترین خاطره خود از داربی‌هایی که حضور پیدا کرده است گفت: خاطره  که زیاد است و همه بازی‌ها برای من خاطره است. پیروزی‌های ما در داربی بسیار لذت‌بخش بوده است اما یکی از شیرین‌ترین آن‌ها داربی دهم بود که آن زمان رایکوف سرمربی تیم ما بود و توانستیم با دو گل علی جباری پرسپولیس را شکست دهیم و این برای من از به یاد ماندنی‌ترین خاطرات داربی بود.

انتهای پیام