تا دقیقه ۵؛ پرسپولیس صفر – استقلال صفر
تا دقیقه ۵؛ پرسپولیس صفر – استقلال صفر

به گازارش ایسنا، از هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به میدان رفته‌اند. قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا اکبریان است. استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی، مهدی قایدی حرکتی را داخل محوطه جریمه شد اما بازیکنان پرسپولیس توپ را […]

به گازارش ایسنا، از هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به میدان رفته‌اند. قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا اکبریان است.

استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی، مهدی قایدی حرکتی را داخل محوطه جریمه شد اما بازیکنان پرسپولیس توپ را از او گرفتند و در ادامه وحید امیری پای خود را روی پای مهدی قایدی گذاشت که اعتراض آبی‌پوشان را به دنبال داشت. در دقیقه پنج موقعیت دیگری نصیب استقلال شد که شوت مطهری توسط حامد لک دفع شد و در ادامه شوت قایدی در مقابل دروازه خالی به اوت رفت اما داور این موقعیت را آفساید اعلام کرد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیامک‌نعمتی، وحید امیری، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، وریا غفوری، ارسلان مطهری و هرویه میلیچ.

ادامه دارد…