پایان انتظار ۱۲ساله نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهرستان میانه
پایان انتظار ۱۲ساله نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهرستان میانه

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان میانه از شروع ساخت ساختمان پایگاه امداد و نجات شهدای آقکند میانه بعد از تحمل ۱۲ سال خدمت در کانکس و شرایط سخت آن توسط نجاتگران خبر داد. به گزارش قلم پرس،از میانه، احمد فرمانی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان میانه صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: نجاتگران […]



رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان میانه از شروع ساخت ساختمان پایگاه امداد و نجات شهدای آقکند میانه بعد از تحمل ۱۲ سال خدمت در کانکس و شرایط سخت آن توسط نجاتگران خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از میانه، احمد فرمانی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان میانه صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهدای آقکند شهرستان میانه که از سال ۱۳۹۰ به مدت ۱۲ سال در کانکسی در جاده سرچم اردبیل و تحمل شرایطی سخت خدمت می کردند با شروع ساخت پایگاه امداد و نجات انتظارشان برای داشتن سرپناهی گرم در زمستان پایان یافت.

وی با بیان اینکه قبلا در سال ۱۳۹۸ کلنگ ساخت این پایگاه در محلی که بعدها حتی مکان آن فراموش شده بود به زمین زده شده بود گفت: اهمیت این پایگاه از آن روست که پایگاه متناظر در استان اردبیل وجود ندارد و قرار گرفتن پایگاه در مسیر اردبیل-تهران عمق و پهنه امدادرسانی آن را تا استان اردبیل گسترده کرده است.

 وی با تاکید بر نقش مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در دولت مردمی آیت الله رئیسی در پایان این انتظار ۱۲ ساله گفت: شروع عملیات ساخت این پایگاه امداد و نجات بدون تشریفات معمول بوده و داشتن نگاه تنگه احدی به مسئولیت منجر به شتاب در خدمت رسانی شده است.

بر اساس این گزارش پایگاه امداد و نجات آقکند شهرستان میانه در دورترین نقطه از مرکز استان آذربایجان شرقی و بلحاظ استراتژیک در محل تلاقی استان اردبیل و آذربایجان شرقی و اتصال دو استان در اتوبان پیامبر اعظم (ص) قرار گرفته که یکی از حادثه خیزترین مناطق استان می باشد.

پایان پیام/