ویزیت رایگان عشایر سهند در مراغه توسط گروه جهادی بسیج دانشجویی
ویزیت رایگان عشایر سهند در مراغه توسط گروه جهادی بسیج دانشجویی

ویزیت رایگان عشایر سهند با حضور گروه جهاد شهید مهکام بسیج دانشجویی مراغه انجام شدند . به گزارش قلم پرس،از مراغه، با حضور یک روزه این گروه جهادی در مجموع  ۶۰ نفر از عشایر منطقه قرخ بلاغ سهند خدمات ویزیت رایگان، دارو و تست فشار خون و تست قند رایگان دریافت کردند. در این گروه […]



ویزیت رایگان عشایر سهند با حضور گروه جهاد شهید مهکام بسیج دانشجویی مراغه انجام شدند .

به گزارش قلم پرس،از مراغه، با حضور یک روزه این گروه جهادی در مجموع  ۶۰ نفر از عشایر منطقه قرخ بلاغ سهند خدمات ویزیت رایگان، دارو و تست فشار خون و تست قند رایگان دریافت کردند.

در این گروه جهادی یک نفر پزشک، یک نفر ماما به همراه پرستار به عشایر در دامنه‌های سهند خدمات، معاینه، ویزیت و مشاوره فرزندآوری ارائه کردند.

محمدرضا خاکی مسئول بسیج دانشجویی مراغه، هدف از برگزاری این اردوها را قدردانی از عشایر به عنوان قشر تلاشگر در عرصه تولید فرآورده‌های دامی و لبنی اعلام کرد و گفت: برای هشتمین سال گروه جهادی شهید مهکام با حضور در جمع عشایر برای آنها خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌دهند.

خدمات رایگان پزشکی برای ۱۵۰۰ نفر توسط ۲۰ گروه جهادی دانشجویی

ابراهیم پور مسئول گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی گفت: ۲۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی از ابتدای سال برای بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان ارائه کرده‌اند.

ابراهیم‌پور افزود: با فعالیت گروه‌های جهادی پزشکی بسیج دانشجویی استان در تابستان پیش‌بینی می‌شود برای بیش از ۲ هزار نفر خدمات ارائه شود.

عشایر سهند با ۷۵۰ خانوار، در طول تابستان در ۱۳۰ هزار هکتار از مراتع سهند به تولید گوشت و فرآورده‌های دامی مشغول می‌شوند.

عشایر استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در فصل ییلاق به مناطق سردسیر سهند کوچ کرده و در ۳ ماه از فصل تابستان در این مناطق اتراق می‌کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۷