نمایندگان مجلس کجا هستند چرا فقط در متینگ‌های تبلیغاتی شعار می‌دهند /مدیران شهرداری از حضور کارگران در دفاتر اعضا شورا واهمه دارند
نمایندگان مجلس کجا هستند چرا فقط در متینگ‌های تبلیغاتی شعار می‌دهند /مدیران شهرداری از حضور کارگران در دفاتر اعضا شورا واهمه دارند
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: کارگران شهرداری که با شرکت‌ها کار می‌کنند از عدم تمدید قراردادهایشان به‌خاطر مراجعه به اعضا شورا گله‌مند هستند و باید مشخص شود چرا مدیران شهرداری از حضور کارگران در دفاتر اعضا شورا واهمه دارند.

به گزارش قلم پرس، محرم محمدزاده امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در تذکری اظهار داشت: در سال جدید متاسفانه مراجعه‌کنندگان به دفاتر اعضا شورای اسلامی شهر زیاد شده و کارگران شهرداری که با شرکت‌ها کار می‌کنند از عدم تمدید قراردادهایشان به‌خاطر مراجعه به اعضا شورا گله‌مند هستند و باید مشخص شود چرا مدیران شهرداری از حضور کارگران در دفاتر اعضا شورا واهمه دارند.

نمایندگان مجلس کجا هستند چرا فقط در متینگ‌های تبلیغاتی شعار می‌دهند 

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس کجا هستند چرا فقط در متینگ‌های تبلیغاتی شعار می‌دهند و راهکاری برای استخدام رسمی کارگران اتخاذ نمی‌شود.

محمدزاده در ادامه صحبت‌های خود گفت: کارگران شهرداری منطقه ۴ مشکلات زیادی دارند، چراکه بیمه کارگران کامل پرداخت نشده است، حقوق به موقع پرداخت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه جایگاه شورا در جامعه به شدت پایین آمده است، خاطرنشان کرد: باید نشست‌هایی بین نمایندگان مجلس و ‌شورا برای حل مشکلات شهر برگزار شود.

مسائل اهمیت‌دار در صحن شورا بررسی نمی‌شود

محمدزاده با انتقاد از اینکه مسائل اهمیت‌دار در صحن شورا بررسی نمی‌شود، تصریح کرد: چرا موضوعات مهم و اصلی در دستور کار قرار نمی‌گیرد و مصوبات کمیسیون‌ها در صحن مطرح نمی‌شود.