نصب ۱۵۰ تابلو انتظامی در معابر حوزه منطقه ۱۰
نصب ۱۵۰ تابلو انتظامی در معابر حوزه منطقه ۱۰

نصب ۱۵۰ تابلو انتظامی در معابر حوزه منطقه ۱۰ به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث ناشی از تصادفات شهرداری منطقه ۱۰ اقدام به نصب ۱۵۰ تابلو انتظامی در سطح منطقه طی سه ماه اخیر کرد. به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی با اعلام این خبر افزود: نصب تابلوها و علائم ترافیکی یکی از اقداماتی […]




نصب ۱۵۰ تابلو انتظامی در معابر حوزه منطقه ۱۰

به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث ناشی از تصادفات شهرداری منطقه ۱۰ اقدام به نصب ۱۵۰ تابلو انتظامی در سطح منطقه طی سه ماه اخیر کرد.

به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی با اعلام این خبر افزود: نصب تابلوها و علائم ترافیکی یکی از اقداماتی است که در حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه برای افزایش ایمنی، کنترل ترافیک و کاهش تصادفات در سال جاری عملیاتی شده است.

وی با اشاره به تاثیر عملکرد در نصب تابلوهای شناسائی و انتظامی و علائم ترافیکی که باعث بهبود در عبور و مرور می‌شود، اظهار کرد: در این راستا  با هدف افزایش ایمنی و کاهش خطرات و اطلاع از سرعت های مجاز در منطقه و همچنین تامین ایمنی تردد  معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه طی سه ماه اخیر اقدام به نصب ۱۵۰ تابلو انتظامی در سطح حوزه این منطقه از جمله خیابان جنت شرقی، فجر، کوثر شمالی و جنوبی، شمس تبریزی ، چایکنار ، قربانی ، ثقه الاسلام شمالی و … کرده است.

شهردار منطقه ۱۰ ضمن یادآوری نقش اساسی تابلوهای انتظامی در مدیریت بار ترافیکی و پیشگیری از حوادث رانندگی اظهار کرد: این اقدامات در راستای افزایش ارتقاء ایمنی معابر اصلی پر تردد انجام شده است.