نشست«همگرایی مناطق مرزی- ضمانت توسعه» در ازبکستان برگزار می‌شود
نشست«همگرایی مناطق مرزی- ضمانت توسعه» در ازبکستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، مقامات ارشد استان‌های مرزی کشورهای ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان در شهر «فرغانه» دیدار می‌کنند. بر اساس گزارش بخش مطبوعاتی استان فرغانه، در تاریخ ۲۲ آوریل هیئت‌های مقامات رسمی و بازرگانان به سرپرستی «عمربیک سوان علییف» استاندار استان «باتکن» قرقیزستان و «رجب بای احمدزاده» رئیس استان «سغد» تاجیکستان به […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، مقامات ارشد استان‌های مرزی کشورهای ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان در شهر «فرغانه» دیدار می‌کنند.

بر اساس گزارش بخش مطبوعاتی استان فرغانه، در تاریخ ۲۲ آوریل هیئت‌های مقامات رسمی و بازرگانان به سرپرستی «عمربیک سوان علییف» استاندار استان «باتکن» قرقیزستان و «رجب بای احمدزاده» رئیس استان «سغد» تاجیکستان به شهر «فرغانه» سفر می‌کنند.

همچنین در تاریخ ۲۳ آوریل نشست بازرگانی «همگرایی مناطق مرزی- ضمانت توسعه» برپا می‌شود. در چارچوب این نشست بازرگانی دیدارهای دوجانبه در مورد همکاری‌های متقابل در زمینه‌های صنعتی و کشاورزی برگزار می‌شود.

نمایندگان قرقیزستان و تاجیکستان همچنین از نمایشگاه کالاهای تولید استان «فرغانه» بازدید و با فعالیت مجتمع‌های بزرگ صنعتی و کشاورزی منطقه آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/