میز خدمت شهرداری منطقه ۱۰ در مسجد امام خمینی بهمن آباد استقرار یافت
میز خدمت شهرداری منطقه ۱۰ در مسجد امام خمینی بهمن آباد استقرار یافت

میز خدمت شهرداری منطقه ۱۰ در مسجد امام خمینی بهمن آباد استقرار یافت میز خدمت شهرداری منطقه ۱۰ با حضور شهردار منطقه در مسجد امام خمینی محله بهمن آباد استقرار یافت. به گزارش قلم پرس،، با هدف ارائه خدمت به محلات و بررسی مطالبات شهروندان و ساکنان منطقه ، با حضور موسی زارعی شهردار و تنی […]




میز خدمت شهرداری منطقه ۱۰ در مسجد امام خمینی بهمن آباد استقرار یافت

میز خدمت شهرداری منطقه ۱۰ با حضور شهردار منطقه در مسجد امام خمینی محله بهمن آباد استقرار یافت.

به گزارش قلم پرس،، با هدف ارائه خدمت به محلات و بررسی مطالبات شهروندان و ساکنان منطقه ، با حضور موسی زارعی شهردار و تنی چند از مدیران این منطقه، میز خدمت شهرداری منطقه ۱۰ برای پاسخگوئی به مشکلات اهالی در مسجد امام خمینی محله بهمن آباد استقرار یافت.

شهروندان ساکن در این منطقه با حضور در این برنامه مطالبات و مشکلات خود را مطرح کرده و از نزدیک راهکارهای پیشنهادی را از شهردار منطقه دریافت کردند.

در این دیدار مردمی، موسی زارعی شهردار منطقه شخصا پاسخگوی سوالات متعدد شهروندان بود و با حضور چندین ساعته خود به همراه مدیران این شهرداری، به مشکلات ساکنین و اهالی که شامل درخواست هایی از قبیل  رسیدگی یشتر به وضعیت آسفالت معابر، ایمن سازی معابر،  رسیدگی به وضعیت آب‌روها و ارائه خدمات مضاعف شهری و پاره ای از فعالیت های عمرانی بود، رسیدگی کرد.
 

برگزاری میز خدمت در مساجد و حضور مدیران در جمع مردم حرکت ارزشمند است که زمینه طرح مشکلات و تسریع در حل آنها را از سوی مدیران مهیا می کند در این راستا شهرداری منطقه ۱۰ تبریز طبق برنامه ریزی های منظم از ابتدای سال تاکنون، با حضور مرتب در مساجد سطح حوزه و دیدارهای مردمی در مساجد، درصدد رفع هرچه سریع تر مشکلات شهروندان بوده است.