مسن‌ترین تماشاگر بازی تراکتور با پرسپولیس: کرونا کمرم را شکست
مسن‌ترین تماشاگر بازی تراکتور با پرسپولیس: کرونا کمرم را شکست

پیرمرد ۸۰ ساله به همراه نوه اش برای دیدن بازی تراکتور با پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام حضور یافته بود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، اسد اژدریان با ۸۰ سال سن به همراه نوه اش در ورزشگاه یادگار امام حضور یافته و شاهد بازی تراکتور با پرسپولیس بود. این هوادار تراکتور در روزی که هیچ […]



پیرمرد ۸۰ ساله به همراه نوه اش برای دیدن بازی تراکتور با پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام حضور یافته بود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، اسد اژدریان با ۸۰ سال سن به همراه نوه اش در ورزشگاه یادگار امام حضور یافته و شاهد بازی تراکتور با پرسپولیس بود.

این هوادار تراکتور در روزی که هیچ جای خالی در ورزشگاه وجود نداشت، با وجود سن بالا خود را به یادگار امام رسانده بود.

اژدریان خود را هوادار تراکتور معرفی کرده و عنوان کرد: بیش از حد به تیم تراکتور علاقه دارم و نتوانستم خودم را راضی کنم که از تلویزیون بازی را ببینم و گفتم به هر طریقی شده در ورزشگاه حضور خواهم رفت.

وی گفت: پیش از کرونا به صورت مرتب در دیدارهای تراکتور حضور یافته و از نزدیک بازی های نگاه می‌کردم اما کرونا کمر من را شکست و مدت ها نتوانستم در ورزشگاه حضور یابم.

وی در مورد اینکه چطور از جایگاه خبرنگاران سردرآورد گفت: من پیر شدم و نوه هایم من را به ورزشگاه می آورند و مسئولان هم لطف کردند و در این بازی من را به اینجا فرستادند.

اژدریان گفت: من الان قدیمی‌ترین هوادار تراکتور هستم و به نتایج این تیم امیدوارم و انشاالله در طول فصل تراکتور نتایج خوبی را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷