مالک باشگاه تراکتور به امام جمعه تبریز زنگ زد
مالک باشگاه تراکتور به امام جمعه تبریز زنگ زد
«محمدرضا زنوزی مطلق» مالک باشگاه تراکتور طی تماس تلفنی از توجه ویژه آیت الله آل هاشم به مسائل پیرامون باشگاه تراکتور و خواسته هواداران این تیم قدردانی کرد.

به گزارش قلم پرس، محمدرضا زنوزی مطلق امشب طی تماس تلفنی با آیت الله هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز از ح‍ُسن نیت و سخنان ایشان در دیدار اخیر با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین خطبه‌های نماز جمعه امروز یکم دی ماه در خصوص مسائل پیرامون تراکتور و خواسته کادرفنی و هواداران این تیم در رابطه با ترمیم و تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام‌(ره) قدردانی کرد.

مالک باشگاه تراکتور همچنین از بابت توجه آیت‌الله آل‌هاشم به موضوع شادی مردم و جوانان قدردانی کرده و حضور ایشان در استان را مایه نعمت و برکت دانست.

امام جمعه تبریز امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به دیدار هفته گذشته رئیس فدارسیون فوتبال با وی در تبریز گفت که در این دیدار که از آقای تاج احیای تیم ماشین سازی و رعایت عدالت در بازی‌های تراکتور را مهم ترین مطالبه فوتبال دوستان نجیب تبریزی مطرح کرده بودم مورد استقبال فوتبال دوستان قرار گرفته و بازتاب خوبی داشته است.

وی افزود: البته هواداران تراکتور و ماشین سازی تبریز موضوعات و مشکلاتی را مطرح کرده و انتظار دارند بنده این مشکلات را از طریق مسئولان پیگیری کنم.

آل‌هاشم گفت: از آنجا که هواداران فوتبال تبریز همیشه باعث افتخار شهرمان و کشورمان بودند از مسئولان ورزش استان مخصوصا مدیرکل پرتلاش ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی که خودشان در ایام قدیم و جوانانی بازیکن فوتبال بودند، می‌خواهم در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعویض یا ترمیم چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز همت کنند.

وی تصریح کرد: با ترمیم یا تعویض چمن فوتبال ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تماشاگران فوتبال از دیدن بازی لذت‌ کافی را ببرند و بازیکنان هم استرس و نگرانی خرابی چمن را نداشته باشند و راحت بتوانند تاکتیک سرمربی را در زمین پیدا کنند و تکنیک خودشان را در زمین به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/