فرماندار تبریز: دانش آموزان محور توسعه‌ی کشور هستند
فرماندار تبریز: دانش آموزان محور توسعه‌ی کشور هستند
فرماندار تبریز با تبریک به دانش آموزانی که به بلوغ سیاسی رسیده‌ و در انتخابات پیش رو مشارکت خواهند کرد، گفت: دانش آموزان محور توسعه‌ی کشور هستند و می‌توانند حتی خانواده‌های خود را در مورد انتخاب اصلح و مشارکت در انتخابات آگاه کنند، کشور زمانی قوی می شود که دانش آموزان و سیستم آموزش و پرورش قوی داشته باشد.

به گزارش قلم پرس، یونس فاتح روز دوشنبه، ۲۳ بهمن ماه در همایش رای اولی‌ها، با تاکید بر بر اینکه شرکت در انتخابات حق رای اولی‌هاست، اظهار کرد: جای تبریک دارد که رای اولی‌ها به تکلیف سیاسی خود دست یافته و در تعیین سرنوشت و مملکت خود نقش موثری خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان صاحبان این مملکت هستند افزود: این مملکت و درخت تنومند انقلاب با خون شهدای جوان و دانش آموز آبیاری شده است.

فرماندار تبریز با اشاره به نقش دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس، تشریح کرد: دانش آموزان با روحیه استعمار ستیزی در دوران دفاع مقدس مقابل دشمنان جنگیدند اکنون دشمن از چنین روحیه‌ای می‌ترسد به طوریکه در فضای مجازی روزانه چهارمیلیون و ۵۰۰ کامنت می گذارند که دو میلیون کامنت در خصوص تهدید نظام است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن درصدد سست عنصر کردن دانش آموزان است.، خاطرنشان کرد:  کشور در هشت سال دفاع مقدس توسط دانش آموزان اداره شد و تهدید را به فرصت تبدیل کردند، امروز نیز دانش آموزان نباید اجازه دهند دشمن آنها را فریب دهد.

فاتح با گرامیداشت یاد و خاطره‌‌ی شهدای دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان، گفت: دشمن حتی از زوار سردار سلیمانی هراس دارد، طبق فرموده حضرت امام(ره):« بکشید، جوانان ما بیدارتر می شوند». اکنون دوران متعلق به جوانان و نوجوانان دانش آموز است، دشمنان نظام ۴۵ سال است که نظام را تهدید و تحریم می کنند ولی همچنان نتیجه نگرفته و با شکست مواجه شدند.

فرماندار تبریز ادامه داد: دشمن تحریم و تهدید‌های زیادی علیه ایران اسلامی انجام داده که بارها شکست خورده و ناکام مانده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره به چهار اصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در انتخابات تاکید کرده‌اند که همگی باید به اصول دقت کافی داشته باشیم، قطعا اگر افراد سالمی توسط مردم انتخاب شود و نگاه، نگاهی عالمانه باشد، افراد انتخاب شده نیز طایفه ای و قبیله ای نخواهد شد بلکه افرادی قوی انتخاب می شوند که همواره در جهت نفع مردم و توسعه منطقه تلاش خواهند کرد.

فاتح گفت: مسئولان باید در خدمت کردن به مردم رقابت کنند، متاسفانه عده ای با انتخاب های نادرست باعث شدند که منطقه‌ی آن‌ها پیشرفتی نکند.

وی با اشاره به مشارکت پرشور مردم در حماسه ۲۲ بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مردم علی رغم وجود مشکلات،  در این روز عزیز،حضور گسترده‌ای داشتند؛ چرا که مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، طمع بسیاری از دشمنان را خنثی سازی کرد، همانطور که زمانی صدام رویای تسخیر ایران را داشت ولی به خاطر اینکه انقلاب به مردم تکیه کرده بود، ناکام ماند.

انتهای پیام