عملیات چاله زدایی و لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر تبریز
عملیات چاله زدایی و لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر تبریز

عملیات چاله زدایی و لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر تبریز معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آغاز عملیات لکه گیری و چاله زدایی معابر سطح شهر تبریز از اسفند ماه سال جاری خبر داد. به گزارش قلم پرس،، سامان احمدزاده با اعلام این خبر گفت: با نزدیک شدن به عید نوروز و بهبود […]




عملیات چاله زدایی و لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آغاز عملیات لکه گیری و چاله زدایی معابر سطح شهر تبریز از اسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، سامان احمدزاده با اعلام این خبر گفت: با نزدیک شدن به عید نوروز و بهبود شرایط دمایی اقدامات در حوزه آسفالت و لکه گیری مسیرهایی که دچار آسیب شده و باعث ایجاد مشکلات شدند شروع می شود.

وی اظهار کرد: یکی از مطالبات شهروندان از شهرداری مناسب بودن معابری است که در آن رفت و آمد می کنند که در این راستا شهرداری تبریز همه ساله طبق برنامه اقدام به مناسب سازی معابر با اجرای عملیات لکه گیری و درزگیری آسفالت وآسفالت ریزی اساسی می‌کند.

احمدزاده افزود: یکی از مشکلاتی که همیشه با آن مواجه هستیم آسیب پذیر بودن آسفالت معابر شهر تبریز با توجه به  شرایط آب و هوایی آن است که موجب تخریب قسمت هایی از آسفالت می شود و امسال نیز پس از بارش های صورت گرفته قسمتی از معابر سطح مناطق دچار آسیب شده اند.

وی گفت: در همین راستا اکیپ های اجرایی  معاونت های عمرانی در تمامی مناطق شهرداری پس از بررسی های لازم اقدامات اساسی را در این خصوص آغاز کرده اند.

وی با اشاره به بارش های اخیر اظهار کرد: با توجه به بارش ها عملیات چاله زدایی و لکه گیری امکان پذیر نبود و این امر موجب به تعویق افتادن عملیات چاله زدایی و بهسازی معابر شد که امیدواریم با بهبود شرایط جوی و با تلاش مضاعف اکیپ اجرایی عملیات چاله زدایی به سرعت اجرا شود وتا پایان سال شاهد رفع مشکلات در این زمینه باشیم.