شهردار تبریز برای سفر شخصی به بوسنی و هرزگوین رفته بود
شهردار تبریز برای سفر شخصی به بوسنی و هرزگوین رفته بود

معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی سفر اخیر شهردار تبریز به بوسنی و هرزگوین را سفری شخصی و به دور از تعهدات کاری اعلام کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، محمدصادق پورمهدی که در برنامه «مطالبه» شبکه استانی آذربایجان‌شرقی حضور یافته بود، در پاسخ به سوالی در خصوص جایگاه کشور بوسنی در آمار […]

معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی سفر اخیر شهردار تبریز به بوسنی و هرزگوین را سفری شخصی و به دور از تعهدات کاری اعلام کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، محمدصادق پورمهدی که در برنامه «مطالبه» شبکه استانی آذربایجان‌شرقی حضور یافته بود، در پاسخ به سوالی در خصوص جایگاه کشور بوسنی در آمار ورود گردشگر به ایران و لزوم فعالیت برای جذب گردشگران بوسنیایی برای تبریز اظهار داشت: سفر اخیر شهردار تبریز به بوسنی با اخذ مرخصی از استانداری آذربایجان‌شرقی و همراه خانواده بوده است و ماموریتی از سوی ستاد استانی تبریز۲۰۱۸ در این خصوص به وی داده نشده بود.

وی سفر آذرماه معاون فرهنگی شهردار تبریز را هم با هماهنگی شخص شهردار و بدون ابلاغ ماموریت از سوی ستاد استانی دانست.

پورمهدی اذعان داشت: تنها ماموریت خارجی ابلاع شده از سوی ستاد استانی تبریز۲۰۱۸ به یکی از مدیران شهرداری تبریز، حضور و معرفی توانمندی‌های گردشگری تبریز در نمایشگاه بین‌المللی توریسم برلین بوده است.