سنگفرش محور تاریخی «حیدر تکیه سی» به پیشرفت ۴۰ درصدی رسید
سنگفرش محور تاریخی «حیدر تکیه سی» به پیشرفت ۴۰ درصدی رسید

سنگفرش محور تاریخی «حیدر تکیه سی» به پیشرفت ۴۰ درصدی رسید شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انسان محور سنگفرش محور تاریخی حیدر تکیه سی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی با بیان این خبر اظهار کرد: با هدف احیای بافت تاریخی شهر و مناسب‌سازی […]




سنگفرش محور تاریخی «حیدر تکیه سی» به پیشرفت ۴۰ درصدی رسید

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انسان محور سنگفرش محور تاریخی حیدر تکیه سی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی با بیان این خبر اظهار کرد: با هدف احیای بافت تاریخی شهر و مناسب‌سازی محل برای شهروندان عملیات تخریب آسفالت، خاکریزی و زیرسازی به منظور سنگفرش محور تاریخی فرهنگی حیدر تکیه سی توسط معاونت فنی و  عمرانی منطقه ۱۰ به اتمام رسیده و هم اکنون بتن‌ریزی کف مسیر مذکور در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز در راستای سهولت در تردد شهروندان به صورت شبانه روزی درحال خدمت‌رسانی است، تصریح کرد  تسریع اجرای پروژه های عمرانی از خواسته ها و اولویت های کاری شهرداری بوده  در این راستا عملیات سنگ فرش محله مذکور با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال به متراژ ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع  با پیشرفت ۴۰ درصدی با شتاب پیش می رود.

شهردار منطقه ۱۰ در پایان ضمن تشکر از شکیبایی شهروندان اظهار امیدواری کرد با تداوم فعالیت‌ها در فصل زمستان و با تلاش عوامل اجرایی، سنگفرش پروژه مذکور در حداقل زمان به انجام رسانده و تقدیم شهروندان شود.