دستگیری سارقان زورگیر در تبریز
دستگیری سارقان زورگیر در تبریز

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری دو سارق زورگیر که با خودروی سواری شخصی با تهدید سلاح سرد ،اقدام به سرقت وجه نقد از شهروندان می کردند، خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمدتقی سلطانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول شکایت یکی از شهروندان که بعد […]



رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری دو سارق زورگیر که با خودروی سواری شخصی با تهدید سلاح سرد ،اقدام به سرقت وجه نقد از شهروندان می کردند، خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمدتقی سلطانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول شکایت یکی از شهروندان که بعد از متوقف کردن خودروی سواری اش توسط سارقان ،در یکی از خیابان های خلوت شهر،اقدام به تهدید با سلاح سرد ، ایراد ضرب و جرح و سرقت  مبلغ ۳۰ میلیون ریال وجه نقد را به سرقت برده اند،رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار  پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی و پایش اطلاعات موجود در صحنه های وقوع جرم و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت و محل اختفای متهمان را شناسایی و ۲ نفر از متهمان را در عملیات های جداگانه در مخفیگاهشان در تبریز، توسط پلیس دستگیر و برای انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.

سلطانی در ادامه بیان داشت: در تحقیقات انجام شده متهمان به سرقت به عنف، اعتراف  و با انجام تحقیقات تکمیلی متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به شیوه و شگرد سارقان که اقدام به سرقت اموال با ارزش می نمایند، از شهروندان در خواست کرد:به منظور تأمین امنیت جانی و مالی خود از نگهداری پول نقد و یا اموال با ارزش خود در خودروهای شخصی خویش خودداری و در صورت مجبور بودن به حمل و نگهداری پول نقد یا اموال باارزش ،آنها را در معرض دید دیگران نگذاشته  و یا توجه اطرافیان را جلب ننمایند.

پایان پیام/