خمز: بازیکنان تراکتور از همان روز اول باید بزرگی خودشان را نشان دهند
خمز: بازیکنان تراکتور از همان روز اول باید بزرگی خودشان را نشان دهند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما بازیکنان بزرگی جذب کرده‌ایم و آنها باید از همان روز اول این را نشان بدهند که بازیکنان بزرگی هستند. به گزارش  خبرگزاری فارس از تبریز، پاکو خمز درمورد دیدار تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در خصوص شرایط تیمش، اظهار داشت: ما بازیکنان بزرگی جذب کرده‌ایم […]



سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما بازیکنان بزرگی جذب کرده‌ایم و آنها باید از همان روز اول این را نشان بدهند که بازیکنان بزرگی هستند.

به گزارش  خبرگزاری فارس از تبریز، پاکو خمز درمورد دیدار تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در خصوص شرایط تیمش، اظهار داشت: ما بازیکنان بزرگی جذب کرده‌ایم و آنها باید از همان روز اول این را نشان بدهند که بازیکنان بزرگی هستند. خاصیت بازیکنان خوب همین است که از همان روز اول خودشان را ثابت کنند. 

وی ادامه داد: هواداران مهم‌ترین سلاح ما هستند و خیلی از آنها ممنون هستیم که در هر بازی به تراکتور کمک می‌کنند اما باید از این فرصت استفاده کنم و از آنها بخواهم در بازی فردا هم رفتار خوبی داشته باشند و انرژی خود را برای تشویق تیم بگذارند. نباید حرکت ناشایستی انجام بدهند که در ادامه به ضرر باشگاه و تیم شود. از دقیقه اول تا آخر بازی باید انرژی خود را برای تشویق تراکتور بگذارند و از کاری که ممکن است به ضرر تیم باشد، خودداری کنند.

سرمربی تراکتور درخصوص آنالیز پرسپولیس و شرایط این تیم، عنوان کرد: هدف ما این است که صاحب توپ باشیم و در اختیار داشتن توپ برای ما خیلی مهم است. در بازی با سپاهان نتوانستیم حفظ توپ کنیم و باختیم. هر باری که نتوانیم مالکیت توپ داشته باشیم، کار برای تراکتور سخت خواهد شد و بازی را از دست می‌دهیم. بازی فردا هم همین است. باید سعی کنیم توپ را در اختیار داشته باشیم که اگر این اتفاق نیفتد، احتمال دارد ببازیم.

خمز درمورد نفرات محروم و مصدوم تراکتور برابر پرسپولیس گفت: محروم و مصدومی نداریم( این در شرایطی است که صفا هادی به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داده است.

ادامه دارد…