حل مشکل کمبود جا در یک واحد تولیدی با ورود بازرسی کل استان بوشهر
حل مشکل کمبود جا در یک واحد تولیدی با ورود بازرسی کل استان بوشهر

خبرگزاری میزان – اسحاق شهبازی، بازرس‌کل استان بوشهر طی بازدیدی از شرکت کارتن‌سازی منطقه ویژه اقتصادی این استان، از نزدیک در جریان مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت. در جریان این بازدید که با حضور مدیرعامل و معاونین منطقه ویژه اقتصادی بوشهر صورت گرفت، ملاحظه شد که با توجه به ظرفیت تولید بالای شرکت و […]

خبرگزاری میزان – اسحاق شهبازی، بازرس‌کل استان بوشهر طی بازدیدی از شرکت کارتن‌سازی منطقه ویژه اقتصادی این استان، از نزدیک در جریان مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

در جریان این بازدید که با حضور مدیرعامل و معاونین منطقه ویژه اقتصادی بوشهر صورت گرفت، ملاحظه شد که با توجه به ظرفیت تولید بالای شرکت و خرید ماشین‌آلات جدید، شرکت مذکور با کمبود مکان جهت نصب ماشین‌آلات جدید و همچنین محل دپو کالا‌های تولیدی مواجه است.

بیشتر بخوانید:

با تشکیل جلسه در محل شرکت، مقرر شد مساحت ۵ هزار مترمربع از اراضی مجاور شرکت جهت طرح توسعه، از طرف منطقه ویژه اقتصادی به شرکت مذکور واگذار شود.

در حال حاضر ۸۸ نفر در کارخانه کارتن‌سازی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به مشغول فعالیت هستند که با تخصیص زمین مجاور و نصب ماشین‌آلات جدید حداقل زمینه اشتغال ۱۵ نفر دیگر هم فراهم می‌شود.

انتهای پیام/