جمع آوری ۱۰۰۰ تن نخاله از مسیر جاده آناخاتون
جمع آوری ۱۰۰۰ تن نخاله از مسیر جاده آناخاتون

جمع آوری ۱۰۰۰ تن نخاله از مسیر جاده آناخاتون معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از همسطح‌سازی و جمع‌آوری بیش از یک هزار نخاله از مسیر جاده آناخاتون خبر داد. به گزارش قلم پرس،، سجاد رضایی با اشاره به جمع آوری بیش از یک هزار تن نخاله از مسیر آناخاتون اظهار […]




جمع آوری ۱۰۰۰ تن نخاله از مسیر جاده آناخاتون

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از همسطح‌سازی و جمع‌آوری بیش از یک هزار نخاله از مسیر جاده آناخاتون خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، سجاد رضایی با اشاره به جمع آوری بیش از یک هزار تن نخاله از مسیر آناخاتون اظهار کرد: طرح استقبال از بهار با هدف پاکسازی چهره شهر از نازیبایی‌ها و آراستگی محیط شهری در آستانه سال نو، از اوایل بهمن ماه آغاز شده و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: عملیات نخاله برداری با هدف ارتقای کیفی و کمی خدمات در سطح منطقه در حال انجام است تا شهروندان و مسافران نوروزی شاهد جلوه متمایزی در سطح شهر باشند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز در ادامه با بیان اینکه عملیات نخاله‌برداری در طول سال انجام می‌شود اما در روزهای پایانی سال با شدت بیشتری صورت می‌پذیرد، ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام نوروز شاهد حضور مسافران و گردشگران در شهر هستیم، و از شهروندان تقاضا میگردد در ایام پایانی سال نسبت به پاکیزه نگه داشتن محیط شهر حساسیت بیشتری داشته باشند.

گفتنی است، بیش از ۱۷ تن نخاله و لجن از سطح خیابان خطیب و ۳۰ تن دیگر نیز از سطح حوزه استحفاظی طی دو هفته گذشته جمع آوری شده است.