جزئیات سفر روحانی به آذربایجان شرقی
جزئیات سفر روحانی به آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی جزئیات برنامه سفر رئیس جمهور را به استان متبوعش تشریح کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی  درباره سفر رئیس جمهور به استان متبوعش اظهار کرد: رئیس جمهور روز سه‌شنبه به همراه تعدادی از وزرا در سفری دو روزه به آذربایجان شرقی سفر می‌کند. وی با اشاره […]

استاندار آذربایجان شرقی جزئیات برنامه سفر رئیس جمهور را به استان متبوعش تشریح کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی  درباره سفر رئیس جمهور به استان متبوعش اظهار کرد: رئیس جمهور روز سه‌شنبه به همراه تعدادی از وزرا در سفری دو روزه به آذربایجان شرقی سفر می‌کند.

وی با اشاره به جزئیات برنامه سفر رئیس جمهور ادامه داد: دیدار مردمی، شرکت در جلسه شورای اداری، شورای توسعه و برگزیدگان استان، افتتاح همزمان چند پروژه عمرانی و اقتصادی، از جمله برنامه‌هایی است که رئیس جمهور در آنها حضور  پیدا می‌کند.

خدابخش خاطرنشان کرد: همانطور که می‌دانید در سال ۲۰۱۸ تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی تصویب شده است و مراسم افتتاح رسمی آن نیز با حضور رئیس جمهور انجام خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: پیشنهاد دادیم ۱۰ تن از وزرا و معاونان رئیس جمهور در این سفر حضور داشته باشند تا به عنوان نماینده دولت در شهرستان‌ها حضور یابند و پروژه‌های مهم استان با حضور آنها افتتاح شود، اما هنوز مشخص نیست کدامیک به آذربایجان شرقی سفر خواهند کرد.