توسعه و عمران حوزه مرکزی شهر در سایه جذب سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی
توسعه و عمران حوزه مرکزی شهر در سایه جذب سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی

توسعه و عمران حوزه مرکزی شهر در سایه جذب سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی شهردار منطقه هشت تبریز گفت: توسعه و عمران حوزه مرکزی شهر در سایه جذب سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر است. به گزارش قلم پرس،، حسین منیری فر در دیدار با مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز با اعلام […]




توسعه و عمران حوزه مرکزی شهر در سایه جذب سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی

شهردار منطقه هشت تبریز گفت: توسعه و عمران حوزه مرکزی شهر در سایه جذب سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر است.

به گزارش قلم پرس،، حسین منیری فر در دیدار با مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز با اعلام این مطلب افزود: شهرداری منطقه هشت تبریز بستر خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کرده و تلاش خواهیم کرد با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی پروژه های مهم گردشگری را در این منطقه اجرا کنیم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر بحث اشتغال و بکارگیری نیروی کار فعال جامعه از مهمترین دغدغه های مسولان کشورمان هست، تاکید کرد: بخش خصوصی با سرمایه های شخصی موجبات بکارگیری جوانان در واحدهای تولیدی و صنعتی زمینه اشتغال این عزیزان را فراهم می کند.

شهردار منطقه ۸ در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: خوشبختانه در محدوده شهرداری منطقه هشت تبریز پروژه های مهمی همچون میارمیار، عتیق و چند پروژه زیربنایی دیگر توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجراست که در تلاشیم با مشارکت بخش خصوصی از پتانسیل های گردشگری منطقه ۸  همچون خانه های تاریخی بافت مرکزی شهر و بازار تاریخی تبریز بهره مند شویم.

وی افزود: مجموعه شهرداری منطقه هشت تبریز با تمام توان از مشارکت کنندگان بخش خصوصی در اجرای پروژه های مختلف عمرانی، گردشگری، فرهنگی و زیربنایی حمایت می کند.