تلاش برای تغییر ذهنیت ضد صهیونیستی کودکان یمن از طریق یونیسف +عکس
تلاش برای تغییر ذهنیت ضد صهیونیستی کودکان یمن از طریق یونیسف +عکس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقامات محلی در استان «الحدیده» (واقع در غرب یمن) ۷۸۶ کیف اهدایی مدرسه حاوی نقشه‌هایی که رژیم صهیونیستی اشغالگر صهیونیستی را به رسمیت می‌شناخت، کشف و ضبط کردند. بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، «یونیسف» قصد داشته این کیف‌ها و نقشه‌ها را در میان دانش‌آموزان یمنی در استان الحدیده توزیع […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقامات محلی در استان «الحدیده» (واقع در غرب یمن) ۷۸۶ کیف اهدایی مدرسه حاوی نقشه‌هایی که رژیم صهیونیستی اشغالگر صهیونیستی را به رسمیت می‌شناخت، کشف و ضبط کردند.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، «یونیسف» قصد داشته این کیف‌ها و نقشه‌ها را در میان دانش‌آموزان یمنی در استان الحدیده توزیع کند اما محموله مذکور با حضور رئیس کل پلیس استان الحدیده «مهدی الکحلانی» و «جابر الرازحی» از مقامات اجرایی این استان ضبط شد.

الرازحی در این باره گفت، این اولین باری نیست که اینچنین محموله‌هایی کشف و ضبط می‌شود بلکه در گذشته نیز سابقه داشته است.

وی افزود، اینگونه اقدامات سازمان‌های مذکور که به اسم کمک به ملت یمن انجام می‌شود در راستای فعالیت‌های خصمانه برای خدمت به استکبار جهانی یعنی آمریکا و اسرائیل انجام می‌شود.

الرازحی سپس گفت، این اقدام خطرناک و خصمانه که سازمان‌ها بویژه یونیسف آن را انجام می‌دهد در چارچوب مقدمه‌سازی و تلاش برای جا انداختن فرهنگ به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی در میان کودکان یمنی است تا نسل آینده یمن برای فرهنگ آماده‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی آماده شود.

انتهای پیام/ص