تقوی: تا زمانی که هستم برای تیمم کار می کنم/ در بازی مقابل پارس محروم و مصدوم نداریم
تقوی: تا زمانی که هستم برای تیمم کار می کنم/ در بازی مقابل پارس محروم و مصدوم نداریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد وضعیت موقت یا دائمی بودن خودش در تیم تراکتورسازی گفت: وظیفه من این است که در خدمت تیم باشم و تا زمانی که هستم هر کاری بتوانم برای تیمم انجام خواهم داد. به گزارش قلم پرس، محمد تقوی در نشست خبری پیش از بازی پارس جنوبی جم در جمع […]

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد وضعیت موقت یا دائمی بودن خودش در تیم تراکتورسازی گفت: وظیفه من این است که در خدمت تیم باشم و تا زمانی که هستم هر کاری بتوانم برای تیمم انجام خواهم داد.

به گزارش قلم پرس، محمد تقوی در نشست خبری پیش از بازی پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه بازی‌ها سخت است ولی هرچه جلوتر می‌رویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود.

وی افزود: مقابل پارس جنوبی یکی از سخت‌ترین بازی‌ها را در پیش داریم و تلاش داریم که روند خود را ادامه دهیم. بازی با پارس جنوبی جم و پرسپولیس فرقی برای ما ندارد و برای اینکه مدعی باقی بمانیم باید با دست پر از این بازی برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: هیچ تیمی برای مساوی به میدان نمی‌رود و ما هم برای اینکه مدعی باشیم باید پیروز شویم و اگر نتوانیم در این بازی‌ها پیروز شویم نباید به قهرمانی فکر کنیم.

وی اضافه کرد: بازی دفاعی نخواهیم کرد و تلاش می‌کنیم که بازی را کنترل کنیم. توانایی باز کردن دروازه هر تیمی را داریم و در بازی فردا هم برای بردن به میدان می‌رویم.

تقوی خاطرنشان کرد:‌ بازیکن ایرانی که مد نظر ما باشد و بتواند به کمک ما بیاید و بازیکن آزاد باشد را فعلا مد نظر نداریم و نیم‌فصل به دنبال گرفتن بازیکن جدید هستیم.

وی در مورد وضعیت موقت یا دائمی بودن خودش در تیم تراکتورسازی بیان کرد: وظیفه من این است که در خدمت تیم باشم و تا زمانی که هستم هر کاری بتوانم برای تیمم انجام خواهم داد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در مسابقه فردا محروم و مصدوم نداریم و همه بازیکنان را در اختیار داریم.