تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و مراکز اداری و خدمات‌رسان در حوزه عفاف و حجاب
تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و مراکز اداری و خدمات‌رسان در حوزه عفاف و حجاب

استاندار آذربایجان شرقی بر ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و مراکز اداری و خدمات‌رسان در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و خواستار تشکیل کمیته تخصصی نظارت ذیل قرارگاه عفاف و حجاب استان شد. عابدین خرّم در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان، تشکیل این کمیته را شرط اثربخشی اقدامات قرارگاه دانست و تاکید کرد: وظایف همه […]


استاندار آذربایجان شرقی بر ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و مراکز اداری و خدمات‌رسان در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و خواستار تشکیل کمیته تخصصی نظارت ذیل قرارگاه عفاف و حجاب استان شد.

عابدین خرّم در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان، تشکیل این کمیته را شرط اثربخشی اقدامات قرارگاه دانست و تاکید کرد: وظایف همه دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب مشخص است و همه باید به وظیفه خود عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه پدیده کشف حجاب یک پدیده برنامه‌ریزی‌شده و هدایت‌شده است، افزود: دشمن کاملا بر روی این موضوع سرمایه‌گذاری کرده و هدف نهایی آن، انهدام هویت فرهنگی و نهاد خانواده است که باید نسبت به این مساله حساسیت داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه ترک فعل دستگاه‌ها در این حوزه به دستگاه‌های نظارتی و قضایی گزارش می‌شود، گفت: باید مراقبت کنیم که در فضاهای اداری و مراکز خدمات‌رسان، قانون رعایت شود و شرط تحقق این امر، نظارت و ارزیابی عملکردهاست.

وی همچنین بر تقویت اقدامات تبلیغی با تکیه بر روش‌های هنرمندانه، مطالعه‌شده و متناسب با ذائقه جامعه، به‌روزرسانی تجهیزات کنترلی و نظارتی، جدی گرفتن تذکر لسانی در مراکز ارائه خدمات مانند فرودگاه و ایجاد فروشگاه‌های عرضه لباس‌های مناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی در نقاط مختلف شهر تاکید کرد.

در این جلسه گزارش عملکرد دستگاه‌های عضو قرارگاه عفاف و حجاب ارائه و راهکارهای اجرای مقررات این حوزه بررسی شد.