تاج گل‌های برای آزادی زندانیان
تاج گل‌های برای آزادی زندانیان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اخیرا در استان رسم شده است که هزینه ضیافت مراسم ترحیم و تاج گل را برای آزادی زندانیان غیرعمد اختصاص می‌دهند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در دیدار با رئیس سازمان زندان های کشور اظهار کرد: در زندان در بُعد فرهنگی خیلی کار شده […]



نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اخیرا در استان رسم شده است که هزینه ضیافت مراسم ترحیم و تاج گل را برای آزادی زندانیان غیرعمد اختصاص می‌دهند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در دیدار با رئیس سازمان زندان های کشور اظهار کرد: در زندان در بُعد فرهنگی خیلی کار شده و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین به نقش روحانیون در زندان‌های استان اشاره کرد و گفت: ۳۳ روحانی در زندان تبریز در حال فعالیت در حوزه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط تنگاتنگ زندان با حوزه فنی و حرفه‌ای یکی از مزایای بزرگ برای توانمندسازی زندانیان دانست که برای نمونه مهارت در قالیبافی، تعمیرکاری و غیره جزو توانمندی‌هایی است که زندانیان یاد گرفته‌اند.

امام جمعه تبریز گفت: در مجموع فضای داخل و خارج زندان تبریز بسیار عالی است و نشانگر زحمات کادر نیروی انسانی پرتلاش می‌باشد. در استان به همت خیرین هر سال نسبت به سال قبل به افزایش کمک برای آزادی زندانیان غیرعمد اقدام می‌شود که امسال این کمک بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان بود.

آل‌هاشم یادآور شد: اخیرا در استان رسم شده است که هزینه ضیافت مراسم ترحیم و تاج گل را برای آزادی زندانیان غیرعمد اختصاص می‌دهند.

پایان پیام/