بیش از ۴۰۰ متر طولی از پیاده روهای خیابان صادقیه سنگفرش شد/ افزایش ساعات کاری منطقه۷
بیش از ۴۰۰ متر طولی از پیاده روهای خیابان صادقیه سنگفرش شد/ افزایش ساعات کاری منطقه۷

بیش از ۴۰۰ متر طولی از پیاده روهای خیابان صادقیه سنگفرش شد/ افزایش ساعات کاری منطقه۷ شهردار منطقه ۷ تبریز از اتمام عملیات کف سازی در خیابان صادقیه خبر داد و گفت: در این راستا تا کنون بیش از ۴۰۰ متر طولی از پیاده روهای خیابان صادقیه سنگفرش شده است. به گزارش قلم پرس،، اصغر […]




بیش از ۴۰۰ متر طولی از پیاده روهای خیابان صادقیه سنگفرش شد/ افزایش ساعات کاری منطقه۷

شهردار منطقه ۷ تبریز از اتمام عملیات کف سازی در خیابان صادقیه خبر داد و گفت: در این راستا تا کنون بیش از ۴۰۰ متر طولی از پیاده روهای خیابان صادقیه سنگفرش شده است.

به گزارش قلم پرس،، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: در راستای دستورات شهردار تبریز در خصوص کف سازی معابر عملیات کف سازی خیابان صادقیه در طول ۴۱۰ متر انجام شد.

وی افزود: این عملیات در دو فاز، فاز اول ۲۱۷ متر طول و فاز دوم ۱۹۳ متر طول و دارای عرض ۲ متر انجام شد.

آدی بیگ با اشاره به اعتبار ۹۰۰ میلیون تومانی این پروژه تاکید کرد: در راستای حفظ حقوق شهروندی و ایجاد سهولت در تردد شهروندان روشندل، در کف سازی و مناسب سازی معابر، مسیر نابینایان نیز تعبیه شده است.

وی همچنین با اعلام این که ساعات کاری این منطقه افزایش یافته است، گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع، ساعات کاری این منطقه افزایش یافته و پرسنل سختکوش شهرداری منطقه با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال با همت و تلاشی مضاعف  آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز است و شهروندان محترم می توانند با مراجعه به این شهرداری از خدمات شهرداری بهره مند شوند.

وی با عنوان اینکه تا پایان اسفندماه برای رسیدگی سریع و به موقع به امورات مراجعین و به منظور جلب رضایت شهروندان این منطقه همچنان در حال فعالیت خواهد بود اظهار داشت: شهرداری منطقه۷ تا آخرین روز پایانی سال آماده ارائه خدمات به شهروندان بوده و مراجعین محترم می توانند از اول اسفندماه تا پایان سال از ساعت ۷:۳۰ صبح لغایت ۱۷ به شهرداری منطقه ۷ مراجعه کنند.

آدی بیگ در ادامه تصریح کرد: بر این اساس برگزاری ملاقات مردمی شهرداری منطقه ۷ تبریز با اهالی جنوب غرب تبریز با هدف رسیدگی به مشکلات شهروندان ساکن این منطقه تداوم دارد.