بهره مندی از ظرفیت هنر بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ رضوی است
بهره مندی از ظرفیت هنر بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ رضوی است

دبیر تخصصی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی گفت: بهره مندی از ظرفیت هنر بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ رضوی است. مهدی لزیری، دبیر تخصصی پانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی در آیین اختتامیه این رویداد هنری که در محوطه موزه قاجار تبریز برگزار شد، اظهارداشت: ۱۲ گروه از استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، آذربایجان غربی، […]


دبیر تخصصی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی گفت: بهره مندی از ظرفیت هنر بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ رضوی است.

مهدی لزیری، دبیر تخصصی پانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی در آیین اختتامیه این رویداد هنری که در محوطه موزه قاجار تبریز برگزار شد، اظهارداشت: ۱۲ گروه از استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، آذربایجان غربی، اردبیل، مرکزی، خراسان رضوی، البرزو کرمانشاه در بخش نهایی جشنواره طی چهار روز به رقابت پرداختند.
وی خطاب به جوانان فعال در هنر تئاتر ادامه داد: هر حرفه‌ای قواعد و چارچوب های خاص خود را دارد، هنرهای نمایشی نیز قوانین، اصول و آداب خود را دارد، بنابراین هر کسی که در این حوزه فعال است باید ضمن رعایت این اصول، برای تعالی و بالندگی همواره تشنه آموختن و آموزش باشد.
لزیری، با بیان اینکه شرکت در جشنواره سراسری تئاتر رضوی فرصتی مغتنم و افتخاری برای هنرمندان این عرصه است، خاطرنشان کرد: توفیق فعالیت هنری در ساحت اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام  در راستای ترویج فرهنگ رضوی؛ نشان افتخاری برای شرکت کنندگان در این جشنواره  است.
دبیر تخصصی پانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی با بیان این‌که هر قدمی که در راستای ترویج سیره رضوی برداشته شود، ارزشمند است؛ گفت: بهترین روش برای ترویج سبک و سیره ائمه اطهار به ویژه حضرت ثامن الحجج(ع) بهره مندی از ظرفیت هنر و هنرمندان است که هدف اصلی جشنواره رضوی نیز همین است.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی پس از چهار روز رقابت گروههای نمایش با معرفی نفرات برتر  در تبریز به کار خود پایان داد.