بزرگراه اهر- تبریز در سال ۹۵ زیر بار ترافیک می رود
بزرگراه اهر- تبریز در سال ۹۵ زیر بار ترافیک می رود

استاندار آذربایجان شرقی گفت: بخش عمده بزرگراه اهر- تبریز در سال ۹۵ زیر بار ترافیک می رود.به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده در جریان سفر یکروزه خود به شهرستان اهر از عملیات اجرایی این پروژه بازدید کرد. وی پس از ارایه گزارش مختصر پیمانکار این پروژه با ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی […]

استاندار آذربایجان شرقی گفت: بخش عمده بزرگراه اهر- تبریز در سال ۹۵ زیر بار ترافیک می رود.به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده در جریان سفر یکروزه خود به شهرستان اهر از عملیات اجرایی این پروژه بازدید کرد.

وی پس از ارایه گزارش مختصر پیمانکار این پروژه با ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی این پروژه تصریح کرد: سه قطعه از این پروژه از طرف شهرستان اهر به سمت تبریز در دست پیمانکار است.

به گفته وی، تاکنون ۲۰ کیلومتر از قطعه اول پروژه، زیر بار ترافیک رفته و قطعه دو و سه با تلاش پیمانکاران پروژه و نظارت فرمانداران شهرستان اهر و هریس در حال انجام است.

وی اظهار کرد: بخش عمده پروژه بزرگراه اهر- تبریز در سال ۹۵ زیر بار ترافیک می رود تا شاهد کاهش سوانح جاده ای و تلفات انسانی در این محور باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نهایی شدن مساله برجام ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با توجه به این مهم، مشکلات موجود و تنگناهای مالی دولت کاهش یافته و شاهد کاهش به هنگام اعتبارات به این پروژه و پروژه های مشابه باشیم.

به گفته جبارزاده تا کنون ۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص داده شده و ما بقی امسال و سال ۹۵ اختصاص خواهد یافت.