بجانی: طرفداری از تیم تراکتور در حد شعار باقیمانده است!
بجانی: طرفداری از تیم تراکتور در حد شعار باقیمانده است!

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شعار همه ما این است که طرفدار تیم تراکتور هستیم ولی در عمل شاهد چنین بحثی نیستیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یاسین بجانی اظهار کرد: متاسفانه ورودی و دسترسی استادیوم یادگار امام (ره) در شأن تبریز و به ویژه هواداران تراکتور نیست و اگر میسر باشد شهرداری نسبت […]



دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شعار همه ما این است که طرفدار تیم تراکتور هستیم ولی در عمل شاهد چنین بحثی نیستیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یاسین بجانی اظهار کرد: متاسفانه ورودی و دسترسی استادیوم یادگار امام (ره) در شأن تبریز و به ویژه هواداران تراکتور نیست و اگر میسر باشد شهرداری نسبت به تعمیر برخی از مشکلات این مجموعه اقدام کند.

وی افزود: از شهردار تبریز در خصوص بحث ساماندهی نیروهای انسانی تقدیر و تشکر می کنم که گام‌های بزرگی در این راستا بر می‌دارند.

بجانی، در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با وضعیت استادیوم یادگار امام (ره) ابراز کرد: در بازی ها به منظور تماشا به استادیوم یادگار امام رفته‌ایم و وضعیت آنجا را از نزدیک مشاهده کردیم، متاسفانه ورودی و دسترسی این مجموعه در شأن تبریز و به ویژه هواداران تراکتور نیست اگر امکان باشد شهرداری نسبت به تعمیر برخی از مشکلات این مجموعه اقدام کند.

عضو شورای شهر تبریز گفت: شعار همه ما این است که طرفدار تیم تراکتور هستیم ولی در عمل شاهد چنین بحثی نیستیم، از این‌رو لازم است به فکر زیرساخت‌های این مجموعه توسط شهرداری باشیم و به آنها رسیدگی کنیم تا رضایت‌مندی شهروندان را بتوانیم جلب کنیم و شرمنده هواداران عزیز نشویم.

پایان پیام/س