باید با بالا بردن آستانه تحمل، رقبا و منتقدان را تحمل کنیم
باید با بالا بردن آستانه تحمل، رقبا و منتقدان را تحمل کنیم

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش شبانه روزی کارگزاران دولت اعتدال برای اعتلای ایران اسلامی، گفت: تزریق امید و نشاط به جامعه از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است. رضا استاد رحیمی در گفت و گو با قلم پرس، اظهار داشت: به میزانی که اعتماد عمومی در جامعه افزایش یابد […]

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش شبانه روزی کارگزاران دولت اعتدال برای اعتلای ایران اسلامی، گفت: تزریق امید و نشاط به جامعه از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.
رضا استاد رحیمی در گفت و گو با قلم پرس، اظهار داشت: به میزانی که اعتماد عمومی در جامعه افزایش یابد فضای سیاسی و عملکرد سیاسی نیز توسعه یافته و منجر به ایجاد نشاط، مشارکت سیاسی و حس مسئولیت پذیری شهروندان می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از فرصت پیش آمده و تعمیم فضای گفت و گو و مذاکره به عرصه عمومی در دولت یازدهم، گفت: باید همواره با خردورزی پیش رفته و با بالا بردن آستانه تحمل، رقبا و منتقدان را تحمل کنیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی اصلی‌ترین وظیفه فرمانداران را ایجاد فضای منطقی گفت و گو در شهرستان‌ها برشمرد و افزود: فرمانداران با تحمل رقیب و با فرصت دادن به افراد و گروه‌های مختلف با منطق و خردورزی عرصه را برای فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی آماده کنند.

وی همچنین نقش رسانه‌های گروهی در افزایش آگاهی بخشی و عقلانیت دهی به جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: مردم در سطوح مختلف باید از این آگاهی بخشی برای کمک به روند توسعه استفاده کنند.