افزایش همکاری شهرداری منطقه ۱۰ با موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز
افزایش همکاری شهرداری منطقه ۱۰ با موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

افزایش همکاری شهرداری منطقه ۱۰ با موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز شهردار منطقه ۱۰ تبریز با حضور در موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز با هیئت امنای این موسسه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ در دیدار با هیات امنا موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز با […]




افزایش همکاری شهرداری منطقه ۱۰ با موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با حضور در موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز با هیئت امنای این موسسه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ در دیدار با هیات امنا موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز با تاکید بر اینکه شهرداری تمام تلاش خود را خواهد کرد تا کارهایی در جهت خدمت به نیازمندان و افراد تحت پوشش آن مجموعه انجام دهد، تصریح کرد: همکاری و تعامل بیشتر بین شهرداری منطقه ۱۰ و این موسسه موجب بهبود اوضاع مددجویان این نهاد می شود.

وی ادامه داد: کمک به محرومین جامعه در وجود آحاد شهروندان نهادینه شده و همگان باور دارند که در حد وسع و توان خود باید کمک حال نیازمندان باشند.

زارعی در این دیدار اظهار کرد: مدیریت شهری در چهارچوب قانون از کمک به نهادهای عام المنفعه به جهت احسان و نیکوکاری دریغ نخواهد کرد و این مبحث را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند.

در این جلسه همچنین هئیت امنا موسسه خیریه به ارائه دیدگاه ها و انتظارات خود از شهرداری منطقه در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی، جمع آوری متکدیان حرفه ای و توانمندسازی افراد نیازمند پرداختند.