افتتاح  یک هزار و ۷۶۴ پروژه در برق تبریز با اعتباری بیش از ۳ هزار میلیارد ریال
افتتاح  یک هزار و ۷۶۴ پروژه در برق تبریز با اعتباری بیش از ۳ هزار میلیارد ریال
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر یک هزار و 764 پروژه با اعتباری بیش از 3 هزار میلیارد ریال در مناطق تحت پوشش برق تبریز افتتاح و به بهره برداری می رسد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی ضمن گرامی داشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر یک هزار و ۷۶۴ پروژه با اعتبار ۳۰۳٫۱ میلیارد تومان در مناطق تحت پوشش برق تبریز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از مجموع پروژه های قابل افتتاح برق تبریز در ایام الله دهه فجر، یک هزار و ۴۵۱ پروژه با اعتبار ۲۶۷ میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان در محدوده شهرستان تبریز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اضافه کرد: از مجموع پروژه ها ۱۷۱ پروژه با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مربوط به شهرستان اسکو و ۱۴۲ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان مربوط به شهرستان آذرشهر است.
وی ادامه داد: از مجموع پروژه های قابل افتتاح بیشترین تعداد مربوط به بخش نیرورسانی با ۵۹۴ مورد و ۴۹۷ پروژه در بخش توسعه و احداث و ۳۸۲ پروژه در حوزه اصلاح و بهینه سازی است.

انتهای پیام/