استقبال میهمانان و گردشگران نوروزی از تفرجگاه عینالی بی‌نظیر است
استقبال میهمانان و گردشگران نوروزی از تفرجگاه عینالی بی‌نظیر است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: استقبال میهمانان و گردشگران نوروزی از تفرجگاه عینالی بی‌نظیر است. به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام رسول برگی در حاشیه بازدید از تفرجگاه بزرگ عینالی اظهار کرد: عینالی شناسنامه و هویت اصلی شهر تبریز بوده و با توجه به مناسب شدن وضعیت آب و هوایی شهر تبریز در ایام […]



رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: استقبال میهمانان و گردشگران نوروزی از تفرجگاه عینالی بی‌نظیر است.

به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام رسول برگی در حاشیه بازدید از تفرجگاه بزرگ عینالی اظهار کرد: عینالی شناسنامه و هویت اصلی شهر تبریز بوده و با توجه به مناسب شدن وضعیت آب و هوایی شهر تبریز در ایام نوروز، شاهد استقبال خوبی از سوی میهمانان نوروزی و همشهریان با فرهنگ تبریزی در این تفرجگاه هستیم.

وی ادامه داد: فعالیت های انجام گرفته در تفرجگاه عینالی و همچنین پروژه‌های عمرانی در این مجموعه پیشرفت چشمگیری داشته و پتانسیل خوبی برای استفاده از بخش خصوصی، چه بصورت BOT و چه به صورت برون سپاری دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه عوامل سازمان عینالی گفت: مدیریت و عوامل اجرایی این سازمان هر لحظه از شبانه روز در تلاش هستند تا بدون هیچ مشکلی، همشهریان و گردشگران احساس راحتی کرده و خاطرات خوبی را در این تفرجگاه داشته باشند.

حجت الاسلام برگی عنوان کرد: شورای شهر تبریز با همکاری استانداری محترم حمایت بیش از پیش از عینالی خواهد داشت چرا که تک به تک پروژه‌های عمرانی این مجموعه پتانسیل بی نظیری برای جذب گردشگری و درآمد پایدار دارد.